Hoofdsponsor

1/35 Jetzt Vorsichtig... [DONE]

Danny_Jeurissen

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 aug 2010
Berichten
4.740
Dit is de naam van een gloed nieuw vignetje dat gestart is rond Maart dit jaa, het figuurtje dat ik hier laat zien is voor 90% afgewerkt en geschilderd met Vallejo en ingelijnd met zwarte inkt...
Het ondergrondje is volledig zelf gemaakt huisje,plantjes en de bloemen zijn eigen kweek;)
Ik ga gebruik maken van drie figuren die allemaal afkomstig zijn van Dragon en voorzien van nieuwe hoofdjes...

001_zpsvxxuhxnh.jpg

002_zps4lgda0v3.jpg

003_zpsv4fdfpx1.jpg

004_zpsngqz3mld.jpg

005_zpstt7dnito.jpg

006_zps3zjvj1vg.jpg



013_zpszkdkwskw.jpg

019_zpsg7pxfgc1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blij om weer eens wat van jouw gevorderde hand te mogen zien. Ik zie je stijl (vooral de bossage) er al in terug!
 
Het ziet er erg Van Gogh uit, I like it.
 
dik in orde ik volg grt
 
Veel werk en wat tijd gebrek Roy 😉en een mooi compliment thanks vrienden😉
 
Lijkt wel een feeën huisje, prachtig mini(n)atuur.
 
Danny, dit ziet er weer knap uit maar ik had van jou ook niks anders verwacht.

Cheers,
André
 
Nu al schitterend en het is nog niet eens af :)
 
Het is al allemaal gezegd denk ik.. :))
Blij dat we je werk nog eens kunnen bewonderen :)
Prachtwerk, ik benijd je kunnen...

Wat ik persoonlijk iets minder vind (persoonlijke smaak :8 ), is het zwarte inlijnen.
Aan de voorkant komt het iets te sterk naar voor, vooral aan de zoom van de jas (voorkant) en de mouwen...
Als ik naar die foto's kijk, dan word mijn oog "daar naartoe getrokken"
001_zpsvxxuhxnh.jpg

... maar zoals gezegd, persoonlijke smaak..... ;)
 
Bedankt vrienden ...
@ Beyond bedankt voor deze nuttige info,het is ook de eerste keer dat ik met inkt werk misschien vandaar dat het wat te hard overkomt ...
 
Gisteren enkele uurtjes bezig geweest om de eerste verf streepjes van het tweede hoofdje te zetten,hoop deze week de tijd te vinden om dit gezichtje verder rustig af te werken..

009_zps6c0amne7.jpg

011_zps9phzgv1i.jpg
 
Voor de collega's hier even de nr van Vallejo die ik heb gebruikt bij dit hoofdje. ..
Base 341
Flat flesh 955
Highlights Flesh 342
Sunny skin tone 845
White 951
Shadows flesh 343
Vermillion 909
 
ziet er netjes uit
en bedankt voor de toevoeging van de nummers, altijd handig
 
Heel mooi Danny het zwart vind ik ook te zwaar maar de kleuren uniform zijn heel knap gekozen mooi en aangenaam project om te volgen grt
 
Fantastisch gedaan en die zwarte lijnen ok het kan zijn , maar het kan ook door de flits die je gebruikt dat alles harder overkomt heb dat ook al gehad
En dan komt er nog bij dat je de eerste x gebruikt hebt , komt wel in orde u werkjes kennende
grt
Marc
 
Deze is idd naar de hand van U herkenbaar,mooie kleurenschakeringen en er gaat weer een verhaal groeien.
Het figuur komt dik in orde mijn gedacht,het gezicht is ook fraai gedaan ..maar da zijn we dan ook weer gewend(verwend) van u hé makker!!!

Grtz yves,
 
Thanks en fijn dat jullie het goed vinden,het zwart komt inderdaad wel zwaar over maar zal aan de foto liggen zoals hier boven is aangehaald heb daarnet nog eens geven in het daglicht gecontroleerd en dan zit het echt wel goed...;)
 
Hey,

Indd, al zien passeren via FB, het is weer de moeite dat je bezig bent....😉
Wij volgen.....
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan