Hoofdsponsor

1/35 Jetzt Vorsichtig... [DONE]

wow PE op figuren dat moet ik in het oog houden want is wel meerwaarde en zag verhaal ook in die zin dat die twee aangemaand worden om zich te herpakken.
boeiend grt Pascal
 
Bijzonder knap gemaakt. Er zit echt leven in, dat is vooral bij kleinere diorama's niet zomaar even voor elkaar te krijgen. Bij jou is dat zeker wel gelukt zonder te overdrijven, er zit een mooie balans in.
 
wow PE op figuren dat moet ik in het oog houden want is wel meerwaarde en zag verhaal ook in die zin dat die twee aangemaand worden om zich te herpakken.
boeiend grt Pascal

Moet je zeker eens bekijken ik geloof zelf dat Aber hier een volledig setje van heeft alles van A tot Z 😉
 
Dit figuurtje maakt het verhaal inderdaad tot leven komen.
Nu nog in kleur... ;)
 
Knap dio met veel kleur, wat een verschil met de meeste dio's die je ziet over dit onderwerp. Met het derde figuurtje komt het geheel inderdaad tot leven en groeit het verhaal...
 
Gelukkig deze week weer wat tijd gevonden om verder te werken aan dit projectje,na heel wat nachten wakker te hebben gelegen;) heb ik toch de keuze gemaakt om het derde figuurtje niet te gaan gebruiken, de reden hiervoor is dat ik het gevoel kreeg dat het allemaal te druk werd misschien dat het wel zou lukken dat het vignetje enkele cm groter zou zijn...
Verder moeten we nog enkele zaken schilderen maar stilaan naderen we de eindstreep..;)
Hoop dat ik alles in orde krijg tegen de volgende beurs in november...

005_zpszjphfnic.jpg

006_zpseyaauw6i.jpg

007_zpsuymnmsjm.jpg

008_zpsqjivovb5.jpg

012_zpsllvm1ygt.jpg
 
Laatst bewerkt:
zonder het derde figuurtje is het ook een knapperd ze....................................;)
 
Kan je keuze respecteren, ziet er zo ook al als een geheel uit.
De persoon met panzerfaust draagt een helmcover zover mijn ogen het kunnen erkennen, ik weet niet of er egaal groene bestaan ?

Blijft een sterk stuk, respect.

Grtx Jan
 
Danny, effe mieren... (je weet wel).
Op de derde foto, de staande soldaat, het riempje van zijn helm aan de rechterzijde van zijn gezicht staat bol ipv tegen zijn kaak te liggen door de zwaartekracht.
Tevens veronderstel ik dat de Panzerfaust nog moet geschilderd worden?

Voor de rest vind ik het prima zonder derde figuur, had ook de indruk dat ie niet op zijn plaats stond zoals je hem gepositioneerd had.
 
Thanks voor deze feedback het helm rietje zal nog opgelost worden trouwens mooi opgemerkt😉😉 en de panzerfaust moet inderdaad nog een kleurtje krijgen...😉
 
Heel goed figuurtje Danny, het komt vooral de compositie ten goede, en het verhaal is in te kleuren volgens het interpretatievermogen van de toeschouwer.

Ikzelf zie nu een bange soldaat die enerzijds getroost wordt door zijn kameraad en door de andere gemaand wordt om zich richting de gevechten te begeven.

Dit vind ik nu sterk aan dit dio se;Ik zag er een volledig ander verhaal in en nu lees ik wat jij erin ziet en dit is ook zonder probleem een verhaal..dit bewijst de persoonlijkheid van dit dio..nogmaals sterk werk Danny..!!

Grtz yves,
 
Dat is respect hebben voor eigen werk en er word over nagedacht respect en blijft en boeiend knap werk grt Pascal
 
Die plantengroei, straalt gewoon leven uit.

Grtz Bart.
 
Done...

Hierbij is dit project afgewerkt...;)

001_zps56cto9yh.jpg

002_zpsbgv8e5gn.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan