Hoofdsponsor

1/35 Jetzt Vorsichtig... [DONE]

Valt niet meer te zeggen als alles al gezegd is :)
 
Kan enkel aansluiten bij de rest..... prachtig werk !! ;)
 
Ik zit hier met open mond te lezen
 
Staaltje modelbouw "a la Jeurissen" topwerk makker..!

Grtz yves,
 
Inderdaad, ik kan een Jeurissen er op de wedstrijdtafel zo uithalen.
 
jah, hoeft het nog gezegd te worden....
Ik sluit me volledig aan bij de voorgangers
 
Thanks ondertussen zijn we gestart met de bouw van figuur nr 3 en heb op de beurs nog wat varens gekocht om het grond werkje af te werken,binnen enkele dagen post ik nog wat nieuwe foto's. ..😉
En alle collega's bedankt voor deze mooie feedback 😉
 
nog een 3de figuur erbij?
Ben benieuwd waar die gaat komen nog (ik zie zo niet direct nog een plekje ervoor)
In alle geval, ik kijk er al naar uit
 
Een derde figuur...gaan we een tipje van de sluier krijgen van waar het ga komen ,of mogen we gissen..?
Zo nog een figuur dat indien nodig "covering fire" geeft om het slachtoffer onder veiligere toestand te evacueren..? :unsure:

Grtz yves,
 
laat komen Danny kijk er al naar uit. grt Pascal
 
Zoals beloofd de foto's van het laatste figuurtje dat ik in dit klein dio ga gebruiken het is ondertussen al in de primer gezet en gereed om te schilderen...
Het derde figuurtje past perfect in het verhaal dat ik hier wil neer zetten ....

006_zpsgiicnvrl.jpg

005_zpslg01erns.jpg

004_zpsqzgd7mui.jpg

003_zpsxbnxxkxp.jpg

002_zpsy8rwzsgu.jpg
 
Ik volg, nogmaals complimenten
 
Mooi figuur Danny maar puur uit interesse waarom de goudkleur en voor welk effect doe je dit ?
grt Pascal
 
Mooi figuur Danny maar puur uit interesse waarom de goudkleur en voor welk effect doe je dit ?
grt Pascal

Het goudkleurig op de schouders en gesp zijn stukjes PE die ik gebruik van de kit zo lijkt het Veel realistischer 😉
 
Heel goed figuurtje Danny, het komt vooral de compositie ten goede, en het verhaal is in te kleuren volgens het interpretatievermogen van de toeschouwer.

Ikzelf zie nu een bange soldaat die enerzijds getroost wordt door zijn kameraad en door de andere gemaand wordt om zich richting de gevechten te begeven.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan