Hoofdsponsor

1/35 Jetzt Vorsichtig... [DONE]

Danny dat groen met bloemen staat dat ergens hoe jij het gemaakt heeft want is prachtig in zijn geheel en gezicht beloofd een mooi figuur wederom te worden uw kleuren keuze is mooi en herhaal dit graag grt Pascal
 
Prachtig schilderwerk Danny...ik blijf volgen.;)
Ook bedankt voor de gebruikte kleuren te vermelden...ik ga dit zeker gebruiken. :D
 
Nog even enkele nieuwe foto's laten zien,deze week toch weer even de tijd gevonden om de penselen weer boven te halen en hier de start er van...

001_zpswgs9nwbt.jpg

002_zpsnul62chx.jpg

003_zpsspvthmhv.jpg

004_zps2c5jtonq.jpg
 
heel mooi werk
Een van de grote meesters hier op het forum
 
mooie kleuren keuze die jij heeft grt.
 
Hoi Danny, ik heb het al gezien, jij bent zoals een Pokémon, blijven evolven (zo noemen ze dat toch) ! Prachtig hoe jij het figuurschilderen onder de knie hebt.

Het inlijnen met dat zwart vind ik persoonlijk niet echt nodig, omdat je heel scherp kan schilderen. Ik denk dat het gevaar bestaat dat het lijkt alsof de kledij afgezoomd is met zwarte streepjes die een wezenlijk deel uitmaken van het uniform.
 
Hier nog eens een kleine update en stand van zaken...
Het tweede figuurtje is bijna afgewerkt (zittend) 95% daarna kan ik met de laatste aan de slag gaan...

004_zpsbwhgq2rr.jpg

005_zpsfvs3f2on.jpg

007_zpsexqp52q2.jpg

008_zpswltuxfh6.jpg

009_zpsidl29qqu.jpg

010_zpsdat55s2s.jpg

011_zpspe0bnzuy.jpg
 
knap werk elk tafereel is op zich geweldig om te zien zeker deze
Ik zou het niet kunnen
Marc
 
Mooi, mooi, hou in het bijzonder van de details op de achtergrond zoals het kippenhok en de begroeiing.
 
Het is wel heel druk dat maakt het juist zo knap omdat je kan blijven kijken en elke keer iets nieuws ontdekken gewoon geweldig
 
Weer eens wat anders dan die soms saaie kleurtonen in diorama's, dit lééft echt !
 
volledig mijne slag he maar dat wist je al en er valt alleen maar uit te leren het geheel klopt en de natuur is subliem alleen ga ik dood van nieuwsgierigheid waarom die 2 zo geschrokken zijn grt Pascal
 
ik ben die foto's aan het bekijken en mijn mond valt letterlijk open van verbazing.Mijnheer u bent een kunstenaar
 
Hey,

Inderdaad, heel knap uitgevoerd... ;)
Dit brengt zeker leven in de brouwerij, wat een kleurenpracht...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan