Hoofdsponsor

1/24 Opel Blitz [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Eerst starten, met de foto's zoals, Jan hem kreeg, even het Kwartje vallen. Ik kan vertellen hij is er verschrikkelijk trots op.
Sommige dingen zijn beschadigd door het transport, een hele open cabine, maar dat vind hij juist prachtig. 60 jaar geleden, kon je de cabine ook zo kantelen. (Dat wist ik niet) Dat doe je om de olie te controleren.
En de groene V-snaar, hebben zijn vingers ook tussen gezeten.
Het portier, wat wel open gaat maar te klein is, zelfs de krik, dat vind hij zo mooi, niet instappen, zo wrong de examinator zich naar binnen. Nederland, 1948de eerste vrachtauto

attachment.jpg

attachment.jpg



attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan ik deze als gereed zetten??
 
Knap hoor
Alleen 1 ding waar jij helemaal niks kan aan doen hoor , ik dacht dat in die jaren nog 6 volt en zoals de batterij nu hier erbij staat kan het gewoon niet twee batterij bornen en 10 dopjes en per twee is het 2 volt , Aris jij kan er niks aan doen he
 
Mooi eindresultaat.
Applaus Applaus

Hoe kan ik deze als gereed zetten??

Dat is een werkje voor de moderatoren van het forum ;)
Het is intussen aangepast en eindfoto's gepost :)

Dit doende is mij opgevallen dat deze tussen de militaire voertuigen stond, en dit is een burger versie, dus heb ik deze even verplaatst naar Vrachtwagens en bussen ;)
 
Klopt ook wel, een ombouw van een Militair voertuig naar Burger, zoals in 1948 gedaan is, dank dat was de hele insteek.
 
Je hebt er iets mooi's van gemaakt waar je zeker fier op mag zijn !
 
Knap gedaan en moet er ook nog aan beginnen grt.
 
Mooi eindresultaat, met nog wel één tip.

Ik zou als ik jou was een grijze wash op de grille doen, om zodoende de individuele spijlen van de grille uit te lichten. Nu lijkt het alsof die spijlen er niet zitten, dus alsof de grille één zwarte massa is. Een wash zal je grille een grote uiterlijke verbetering kunnen geven.

Gebruik voor de wash een andere verfsoort dan die waarmee je de grille (naar mijn idee overigens iets te puur zwart) hebt gekleurd. Bijvoorbeeld, is de wash gedaan met acrylverf gebruik voor de wash dan wat verdunde enamelverf. Niet te licht grijs, anders wordt het contrast te groot.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan