Hoofdsponsor

1/35 miserie in parijs ww2 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt mensen.
tijd om te herbronnen, jullie te volgen en terug starten met iets kleiner. waarschijnlijk leren werken met natuur ( bomen gras enz..)
tentoon stellen wil ik wel eens doen op een beurs maar ken het systeem niet en het hoeft niet in een competitie want daar doe ik het niet voor maar wil ook wel eens de reactie zien op het onderwerp.
nogmaals iedereen bedankt voor het volgen en mooie respons op een moeilijk onderwerp groeten.
 
Pascal, ik denk dat het heel interessant zou zijn indien je deze op de Nationals in Affligem zou inbrengen in de wedstrijd.
Het duurt 2 dagen en trekt redelijk wat volk, ook internationaal, wat dus de kans geeft dat ie heel veel gefotografeerd wordt.
 
Pascal,

Mijn felicitaties met je diorama ik ben verre van een expert maar ik heb je topic zeer aandachtig gelezen en je hebt hier een klein fragment gebouwd uit de geschiedenis.
nogmaals een dikke PROFICIAT.
Ik ga zeker je volgende projecten volgen.

grtjs
 
Ik denk ook dat de wedstrijd op een beurs de ideale plek is om het onder de aandacht te brengen.
 
Hey,

Waouw, da's meer dan een filmscène....., knap uitgevoerd en kan mij vinden in de wedstrijdinbreng.
Deze zal zeer zeker bekeken worden, temeer dit een aspect is uit den krieg die niet zoveel wordt uitgebeeld. Jij hebt het gedurfd, dus meer of een well done... ;)
Ben benieuwd om deze eens op mijn gemakske te bekijken, want zoals gezegd al, ieder vertelt zijn verhaaltje die in een groter verhaal komt..... :)
 
Heel mooi en het lijkt zo echt.Dit is niet zomaar een diorama maar een diorama dat tot ieders verbeelding spreekt.Ik kijk al uit naar het volgende.
Marc S
 
Geweldig diorama met een serieus effect op het gevoel als je een beetje de geschiedenis kent.
 
erg knap dio met gevoel voor realiteit en levend op zich...............................
 
Hallo Pascal,

Heb je diorama gisteren kunnen bewonderen op de wedstijdtafel van de National Convention in Affligem en ik vond het heel spijtig dat je niet in de prijzen bent gevallen. Je had zeker een plak verdiend. Had de belichting daar iets beter geweest had je werk meer tot zijn recht gekomen. Ik zou zeggen : doe zo voort.
 
Wel ja Pascal nu ze er toch over beginnen Jeanke heeft gelijk je moest zeker in de prijzen gevallen zijn , maar ik heb nog dingen gezien waar ik me over kwaad maak namelijk de Isetta die heb ik al een paar X in wedstrijden gezien en telkens val ik over een grove fout en dat is op de snuit is de kleur rood en wit in een V motief en op dit model gaat dat hoekig ,ik weet hoe moeilijk het is , maar mijn Isetta is zeker en vast mooier en die kreeg Goud ( onverdiend voor mij )
Ik ben er bijna een uur mee bezig geweest om die rondingen mooi rond te maken
Nu ik vind het goed voor de eigenaar van die Isetta
Marc
 
Ja,heb het gisteren ook kunnen bewonderen in Affligem en het had ook volgens mij wel in de prijzen mogen vallen.
Prachtig werk Pascal 😉
 
Dank u collega's.
De prijs die ik beoogde heb ik gehaald en dat waren de reacties die ik heb kunnen opvangen.
En terwijl ik buiten stond te wachten met diorama klampten mensen me aan om proficiat te wensen over het werk maar vooral voor het verhaal en dat was de insteek van Erwin toen hij dit voorstelde om het te tonen en is in mijn inziens meer dan geslaagd.
Nogmaals dank om het zo positief te beoordelen en zal het nog tentoon stellen.
grt.
 
Het is te hopen Pascal dat we het nog mogen aanschouwen , nie aantrekken makker wij ( forum leden ) weten beter he
 
Weet je Pascal de beste stuurlui staan aan wal he!!!!! het is maar de vraag of 75 % van de jury genoeg inbeelding heeft om de situatie voor te stellen die jij er aan gaf en verder..ik wil ze het eens zelf zien doen...maar je hebt wonderlijke en goede commentaren gekregen en dat veegt alle andere mindere dingen van de tafel ,voor ons van het forum ben je al een crack!!!!
 
Hoi Pascal, we hebben het in Mol over dit project gehad en gisteren en
vandaag heb ik het indrukwekkende verslag gelezen en bekeken... :yumyum:

Verbluffend kerel !!! moed, enthousiasme, doorzettingsvermogen, leergierigheid, historische kennis (vergeet ik nog iets ?) hebben
geleid tot een verschrikkelijk maar tegelijkertijd prachtig uitgebeeld verhaal.

Technische uitvoering nog niet volmaakt, maar dat is (vind ik) ondergeschikt wanneer een verhaal goed wordt overgebracht.
Dat je dit, gezien jouw kennis en ervaring, goed gelukt is vind ik een enorme prestatie op zichzelf ! Applaus Applaus

Prachtig diorama, en had de jury jouw verslag gelezen hadden ze vast anders geoordeeld (ach ja, wedstrijden hè ;))
Toch mooi dat dit werkstuk mensen beroerde, zonder te shockeren, dat is meer waard dan zo een plak.
Al heb je die in mijn ogen zeker verdiend :)

Al met al een zeer geslaagd 'experiment' maatje ;)

groeten :D
 
Juist heel je verslag (soms wat diagonaal) gelezen, wat een prachtige dio!
Van nul ervaring naar dit resultaat, daar bestaat maar 1 woord voor geweldig!
Het lijkt wel of je dio leeft! Elke keer ik naar de foto's kijkt lijkt het wel of ik weer andere dingen zie, ben benieuwd om het op de ledendag te zien.
 
Zeer zeker een geslaagd dio Pascal , geen prijs ..... maar voor mij heb je al een prijs voor de volharding , progressie de laatste maanden en de durf je mooie dio op de wedstrijdtafel te plaatsen. Zoals ik al schreef , voor mij ben jij een winnaar en dat meen ik !
Doe zeker zo verder in de toekomst , en de plak komt er op een gegeven moment vanzelf aan ... :)
Hoorde veel lovende woorden van mensen die je dio bewonderden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan