Hoofdsponsor

1/35 miserie in parijs ww2 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is je goedrecht nog wat olie op het vuur te gooien en je hebt nog gelijk ook.
 
ff mijn mening...

ik vind beide settings voor beide diorama's goed gekozen.
Als Pascal bij 'miserie in Parijs' de gebouwen scheef had gezet zoals bij zijn andere diorama, was de bouwplaat véél groter geweest. Of dan had hij minder voertuigen en figuren moeten gebruiken, want dan was het straat-oppervlak kleiner geweest. Hier heeft hij alle oppervlakte ten volle benut :)

Bij zijn 2e diorama is het schuin plaatsen van het gebouw goed gekozen omdat in zijn verhaal er niks afspeelt links of rechts van het huisje, maar wel voor het huisje. Door het huis schuin te plaatsen creëert hij hierdoor een mooie ruimte voor het huis. Het zou nog gelukt zijn om het huis gewoon op de smalste kant te plaatsen...

Ik wil maar zeggen.. het zijn zijn diorama's, zijn keuzes, hij moet er dagelijks naar kijken. En ik vind zeker niet dat hij de verkeerde keuzes gemaakt heeft.
Die zogezegde regeltjes zijn er ook maar gekomen omdat een paar personen het zo goed vonden en de rest volgt...
Als we allemaal hetzelfde zouden doen en leuk vinden, het zou een saaie wereld zijn ;)
 
Awel ik volg Jordi helemaal , volkomen gelijk , we zijn niet met een foto bezig daar hoort het ( een beetje ) om een goede compositie te krijgen
Dat is bijna vergelijkbaar met een goede fles wijn iedereen moet dat dan maar goed vinden
Neen gasten ik sta 100 % achter jullie mening
Marc
 
Proficiat Pascal, bekroning op je werk is zeker verdiend ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan