Hoofdsponsor

1/35 miserie in parijs ww2 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
had er nog zin in + lang weekend dan mag het wat later worden.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Pascal, ik zie dat je de karabijnen van Tamiya nu gebruikt. Moest het mogelijk zijn, gebruik dan alleen geweren uit je Masterbox-setje. De Kar98 van Tamiya zijn opvallend te dik gegoten, ze versmallen niet boven de kolf. Welk geweer dit is, weet ik niet, maar het lijkt hetzelfde euvel te vertonen. Wat het hoofdje betreft, de ogen zijn nu beter maar ik gebruik eigenlijk nooit zwart om die te zetten, je kan beter een andere kleur nemen om geen te scherp resultaat te krijgen.
 
Ik volg , zeg niet veel omdat ik daar niet goed in thuis ben maar kijk wel bijna mijn ogen uit mijn kop
grt
Marc
 
dank u allen
door bijkomend foto zag ik dat deur volledig fout zat en intussen aangepakt alsook de basis van winkels zijn klaar maar nu begint het werk pas eraan. vandaag worden ramen gemaakt.
[ATTACH=full]362031[/ATTACH] [ATTACH=full]362032[/ATTACH] [ATTACH=full]362033[/ATTACH]
 
Kan je de foto's waarvan je werkt eens laten zien, Pascal? Is het er een of zijn er meerdere?
 
Mooie vorderingen hier Pascal,gevel ziet er goed uit heb alleen hier omtrent een vraagje gaat deze niet te lang worden ik gok op ongeveer 30cm ik vrees hier dat je figuren in het niets gaan opgaan tegen over de gevel..
Als je de figuren echt als hoofdstuk wil gebruiken zou ik persoonlijk enkel een stukje winkel gebruiken op een hoek van de straat bvb...
Ik zou de verf nog wat meer verdunnen om je gezichtjes te schilderen ik verdun steeds 1/10 en een beetje X-21 van Tamiya je moet hierbij wel veel meer laagjes zetten maar het resultaat is super egaal ...;)
We blijven heel graag volgen...
 
Danny dank u voor belangstelling en raad. Ik schilder heel dun maar experimenteer tegelijk en dat is te zien op macro foto maar eens ik mijn draai in kleuren heb gevonden lukt dit wel.
met 30 cm heb je de hoogte er mot op maar lengte is 67 cm en de reden is dat het 2D word tentoongesteld in wandkast en er 2 a 3 voertuigen bij komen + nog al wat figuren dus word het sowieso druk (alle als ik er in slaag he)
Steven ik ben pas van plan de straat prijs te geven als het op iets trekt want de afmetingen zijn een schatting en ben al onzeker genoeg en weet niet of ik het klaar krijg maar ga ervoor zoals het gaat.
Ik heb niet de ervaring om iets te laten zien en het op de mm na te maken en ben mij daar van bewust maar als jullie later de huizen vinden als ik de straat geef ben ik geslaagd en is het een leutig ervaring. hoop dat je me begrijpt.
debart bedankt voor kijken
grt
attachment.jpg
 
Ha ok daar had ik geen rekking mee gehouden in verband de voertuigen dan word het plaatje toch voldoende gevuld 😉
 
zag fout te laat en heb smal venster moeten verwijderen en nu klopt het terug.
halfweg met afwerking ramen maar dit geeft al een idee
attachment.jpg attachment.jpg
 
Schitterend project Pascal,figuren zijn puik geschilderd,het gebouw begint er al serieus imposant uit te zien,je hebt je gading hier wel in gevonden zie ik..keep on the good work makker...!

Grtz yves,
 
dank voor mooie reactie jongens en kleine update
attachment.php
 
Wow Pascal indrukwekkend knap ik blijf dit wel met volle overtuiging volgen ( kan er veel van leren he )
grt
Marc
 
bedankt Marc
dit is ongeveer het idee waar ik mee speel let wel nog hopen schuurwerk en afwerking.
attachment.jpg
 
De façade ziet er mooi strak uit, zo te zien.

Het door jou getoonde voorbeeld is mooi en ambitieus, maar doenbaar.
 
Prachtig om te volgen.... mooi werk zover... ik blijf zeker volgen want hier is nog wat van te leren
 
Het idee van die façade is goed, zeker als je er ook de diepte zal in verwerken.
 
bedankt voor reacties en hier kleine update
vensterbanken en opstappen worden aangebracht en gevel is dan klaar voor nogmaals beplaastering die 2 dagen moet drogen
intussen worden de vensters en vitrines opgeschuurd en lijmresten verwijderd.
ijzerwerken worden aangebracht wat veel werk vraagt en hoop er in te slagen want bepaald het geheel.
foto bijgevoegd met verhouding tegenover figuren en ja hij is er nog de mercedes.
maar gevel is zoveel werk dat ik aan de rest niet toekom voorlopig.
grt Pascal

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan