Hoofdsponsor

1/35 miserie in parijs ww2 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
hou rekening dat het macro foto' zijn he riem moet nog worden gemaakt en zal dan geschilderd worden.
attachment.jpgopmerkingen welkom want dieren zijn toch apart.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Dat ziet er niet slecht uit, maar vind toch dat de rug van de hond iets teveel heeft gekregen van verf. Ik snap wel waar je naartoe wil gaan, maar raad je sterk aan om met heel dunne verf, bijna gekleurd water, te werken zodat de overgangen softer zijn.
Anders heel goed op weg. 😉
 
Dank u swaken u heeft mijn twijfel weg genomen en aanpassing inmiddels gebeurd
attachment.jpg attachment.jpg
 
Steven op de band staat( fieldpolitzei)
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Voor die figuur met de borstplaat kan dat wel, maar die officier dan? Heeft die niet eerder een herdenkingsband?
 
Steven groot vergrootglas bovengehaald en decal is fieldgendarmerie en officier droeg dit ook zie uniform officier
dit is wel een later uniform dan werden ze beter en eerder grijsgroen
attachment.jpg
 
Hoi Pascal,
Ik heb enkele foto's genomen van een model van een hond die ik ooit gekocht heb bij Dreamland. Hij is van het merk Schleich en zij brengen een heel gamma dieren uit.
Misschien dat deze foto's je iets kunnen helpen bij het schilderen van de Duitse scheper niettegenstaande ik deze toch al goed geslaagd vind.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Onnodig te vermelden dat er natuurlijk enorm veel kleurenvariaties bestaan bij die gasten.
Hoop dat dit kan helpen.
 
Erg mooi gedaan. De hond, de insignes, gezichten, het inlijnen, mooi werk!
 
Hey,

Inderdaad, zoals al gezegd, heel goed bezig en ja, de rug van de hond ziet er nu veel beter uit.
Mocht je zo'n beeldje hebben zoals Erwin het nu toont, kan dat al veel schelen, daarvan kun je 'afkijken'. 😜
 
decals tamiya kleven niet breken niet en plooien niet en overweeg ze niet meer te gebruiken bijna al mijn werk verknoeit door die miserie.
nochtans 10 sec lauw water even op natte spons en dan op figuur bij jeep en Mercedes ging dit vanzelf ??
gaten aan linkerkant in hand zijn gemaakt voor later leiband hond.
maar 2 decals gebruikt en 1 al terug moeten vastzetten met vernis dan maar of ze houden zal toekomst uitmaken
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Je figuur is zeer prachtig geschilderd, ik kan nog veel leren van jouw werk.
Wat mij echter wel opvalt, is dat de riem van het geweer bovenaan niet "natuurlijk" lijkt.
Op deze foto is dit te zien:
attachment.jpg

Had je de riem andersom aan je geweer vast geplakt, dan had het er volgens mij beter uit gezien..??
 
Ja beyond en dat is ineens de oplossing die ik niet gezien heb en ga dit proberen recht te zetten top. grt
en ben me decal fix humbrol gaan halen en hoop probleem met decals op te kunnen lossen
 
Pascal probeer eens met een oude ( of nieuwe )föhn , deze niet te warm zetten en de decals zachtjes verwarmen je zal zien dat ze mooi gaan liggen
Ik doe dit telkens ik grote decals moet plaatsen decal setting erop warm blazen en dan voorzichtig aan drukken of met een groot penseel ( zachte haren ) aan dippen
De zetels van mijn Golfke en de Mercedes Gulwing zijn ook zo gedaan en krijg er toch goede reacties op want zulke decals moeten in alle richtingen geplooid of geduwd worden
Het proberen waard zou ik zeggen
Marc
 
ben blij met opmerking beyond want dit is een pak beter.
nog wel wat werk aan riem nodig maar krijg dit wel opgelost.
Marc had ik gedaan en ze waaien er gewoon af maar met product zal het wel lukken
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Pascal, dat is zeker mooi ontworpen, maar is het niet wat teveel in één rechthoekig vlak vervat? Je zou de straat een paar graden kunnen laten afhellen of er een flauwe bocht in kunnen leggen. Dat laatste kan nu nog steeds door achteraan te ritsen.
 
Laatst bewerkt:
Steven dit is een bestaande rechte smalle straat in Parijs . Het eerste huis is volledig afgebroken en herbouwd de andere zijn nog uit de middeleeuwen en zijn beschermd. de straat helt niet af en buiten 2 moderne huizen is het straatje compleet.
Alles word uit styreen opgebouwd en door deze huizen te kiezen heb ik vrijheid in de vitrines en zal ik koopwaar moeten fantaseren want in 1940 bestonden deze merken niet meer en over eigenaars is weinig bekend + dat het niet leesbaar is op oude postkaart.
muren zijn ingesmeerd en bewerkt met vingers alsook wat fouten om oude plaaster uit te beelden barsten kan pas na uitdrogen product ramen en deuren zijn grof aangepakt om nerven te krijgen en word later verfijnd.
Maar vermits alles moet gemaakt kwestie van oefenen in scratch werk word dit eentje van lange adem. S
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
terwijl plaaster droogt begonnen aan 2 figuren met als doel stoppelbaard en de oren waar ik nog moet aan beginnen. ogen lukken bij mij ook niet altijd en pupil is wat verkeerd beland in linker oog maar dat is voor morgen.
maar gedacht van stoppelbaard welkom nu hij nog niet af is grt.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan