Hoofdsponsor

1/35 Flying Thing [DONE]

Churchill

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
1.003
En wat doen we we het warme weer aan kerstmis denken :D


IMG_20150923_175659.jpg

Cheers,
André
 
benieuwd wat je hiervan gaat maken
 
Vliegende kerstboomballen-toestanden.... :) ;) :))
 
Ik ben benieuwd wat de creatieve geest hier van zal maken :D
 
Toch nooit een Mongolfier warme lucht ballon? Die hadden immers van die versieringen aan de zijkanten.
 
Lap dat begint goed :@

Flying%20Thing-04.jpg

Poging twee dan maar :(

Flying%20Thing-07.jpg

Cheers,
André
 
Ja jong, kunt ge nog iets breekbaarder vinden om met te werken? Zelfs een ei is steviger....... :D
 
Als je had gezegd dat je er gaten ging in maken dan had ik je wel kunnen zeggen dat het zéééér breekbaar materiaal is :laugh:
Er zijn er hier rond de feestdagen enkele gesneuveld toen mijn dochtertje wou helpen om ze in de boom te hangen :8
 
Ma tegenwoordig verkopen ze toch ook overal plastieken kerstballen in alle vormen en maten... Zo eentje zal dan toch makkelijker bewerkbaar zijn dan een glazen kerstbal...
Ik ben in ieder geval wel nieuwsgierig naar het vervolg...

Groetjes,
Kurt
 
Hoi Kurt dit zijn al van die plastieken kerstballen maar door het schuren worden ze heel breekbaar.
Ondertussen begint hij al een beetje vorm te krijgen.

Flying%20Thing-05.jpg

Cheers,
André
 
Hey,

Mmm, kerstbal met motor..... iets om in de boom te hangen...:)) ;)
We zijn benieuwd naar het resultaat. Dat dit breekbare dingen zijn weten we vermoedelijk allemaal al wel, voorzichtigheid is hier zeker aan de orde....
 
Doet mij denken aan een Suske en Wiske album waar Jerom met zo een motor op zijn rug rond vliegt.
 
nee jullie moeten het echt gaan zoeken bij "steampunk" ;)

Ondertussen heb ik het besturingsplatform zo goed als klaar.

cb76eb24-bc56-43e5-9f56-4c0fa4f3e690.jpg

Cheers,
André
 
ben heel erg benieuwd wat het gaat worden :p
hoe ik het nu zie: een steampunk versie van zo een walker uit Star Wars :p
 
zo als het bulldozertje staat te drogen hebben weer wat tijd voor wat verder te bouwen aan deze.

Flying%20Thing-08.jpg

Cheers,
André
 
Beste Andre alhoewel wij elkaar niet zo goed kennen ( of weinig contact hebben ) vind ik dit toch weer iets om naar uit te kijken , hoe komt men nu in godsnaam op zulk idee en het er nog prachtig uit te laten zien gewoon , geweldig
Ik kijk vol genoegen uit naar een volgende up-date
Grt
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan