Hoofdsponsor

1/16 55 chevrolet nomad [wip]

bedankt beyond, het gaat goed, momenteel met de banken bezig.
 
Ondertussen de banken geschilderd en de bekleed.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Een beetje verder gegaan, de bodem gespoten, de velgen ontgroomt en gespoten, dashboard zit er op en heb de body ontvet en lichtjes geschuurd met waterproef schuurpapier en gespoten met primer.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
wordt een leuke wagen,heb deze nog liggen in 1/25.Ben benieuwd naar het resultaat op deze schaal.

groetjes,

Yannick
 
Bartje hallo lang geleden he zeg maat dat ziet er goed uit maar ik merk toch 1 ( 2 ) dingen op onder de koplampen moet dat zo of is het een gietnaad die aan het schuurwerk ontsnapt is juist waar de voorbumper tegen komt zie ik links een grote naad en rechts een stukje kleiner ? Bekijk het eens als je wil , is het normaal zo dan heb ik niks gezegd
Marc
 
Heb gisteren de body daar geschuurd en de rest van de body ook geschuurd met fijn waterproefschuurpapier zodat het glad is.
 
De body heb ik rood gespoten, zie foto's.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Ziet er precies appelsienhuid uit of ligt het aan de foto's?
 
Hoi Erwin,

Je hebt gelijk, dacht dat het nog wat bijtrekt bij het drogen, maar is niet zo, hoe het komt weet ik niet, met mijn airbrush gespoten.
 
Ik ga de body ligtjes schuren met waterproefschuurpapier en spuit het opnieuw, lijkt me het beste.
 
De body heb ik geschuurd en opnieuw gespoten, beter zo, wel zwart gespoten, de strips endergelijke verf ik straks.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Hoi marc,

vindt ik zelf ook, toch nog goed gekomen.;)
 
Blijf dit een prachtige wagen vinden.
Marc S
 
Ben met zilver de letters achter en de klep achter aan het schilderen.

attachment.php


attachment.php
 
Letters zien er goed uit, achteraan op de koffer iets minder...
Misschien toch beter de achterkant afplakken?
 
Bedankt Beyond, ik plak ook voortaan af, was bang dat ik de verf er af trok, maar is niet zo.
 
Bart , B.M.F. doet het zalig voor zulke grote rechte stukken , dan hoef je dat niet te schilderen en je kan het zelfs in goudkleur krijgen
Marc
 
Bedankt marc voor de tip, ik schilder het met verf.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan