Hoofdsponsor

1/24 Track

Schaal 1/24 - 1/25
Kijk dat is mooi werk, precies gelijk. Dat is mooi. Als je dit straks netjes kunt verwerken zodat je over de naad heen een mooie afschijdslijn kunt maken met een rood/wit vlak dan heb je echt een mooie vlakke baan en net echt. Je zult zien dat dit toch echt wel beter zal rijden. De auto's krijgen dan meer en meer de kans om natuurlijk te bewegen waardoor allerlei slippen mogelijk worden enzo.

Ik blijf je met spanning volgen.
 
ff Off topic het is idd een hele tijd geleden, was en ben namelijk bezig geweest met een garage dioramma, baksteen uit kurk zoals G-unit gebruikt. Heb daar nog een flinke poos werk aan uiteraard.Later zal ik daar een topic over openen bij diorammas, want nu ligt het een beetje stil in de garage. Nu de slotcartrack uitbreiding was gepland voor de garage vandaar...
Nu wat de curbs betreft zit ik een beetje in de knoop, ik had gedacht aan opstrijk band die gebruikt word bij meubelpanelen na het afzagen, omdat een curb tochwel oneffen durft te zijn. Het moeilijke vind ik tochwel de curbs in het bochten werk die trapezium vormig zijn, in ieder geval ik moet er nog meer dan eens diep over nadenken, tenzij iemand hier een brilliant idee heeft ? :P



Kleine teaser van de garage;

STP65269.jpg

STP65393.jpg

STP65187.jpg

STP65388.jpg
 
Ehhhh, waarom heb je daar dan geen verslag van gemaak. Dit is toch echt moo man.
 
Idem dito... maar wat scheelt er eigenlijk met je kat ??? Waar is z'n of haar haar naartoe ???
 
Idem dito... maar wat scheelt er eigenlijk met je kat ??? Waar is z'n of haar haar naartoe ???

Ik ben er niet langsgeweest, want Droop moet ook altijd het haar van zijn hond terughebben (egoïst) :dry:

Neen, zoals de anderen aangeven, graag een verslagje van je dio. Dit zal VEEL mensen interesseren. Hetgeen je toont ziet er in elk geval goed uit.
 
Hey Mannen !

De Garage is ff on hold door de steeds wederkerende racejeuk in mijn vingers....
Ik had in duitsland een bedrijf gevonden die slotcar chassis op 1/24 in zijn gama heeft.
Het betreft Schmidbauer, en worden door het nevenbedrijf zelf uit edelstahl gemaakt.
Voor mijn Golf I gebruikte ik een Suzuka inliner chassis in combinatie met de vooras van een Monza inliner chassis.
Een sfeerbeeldje op de inmiddels verzonken track :
YOU TUBE DISTURBED ANGEL GOLF I
Grts
Peter​
 
Hoi Peter,

net even je filmpje bekeken top zeg!!ApplausApplaus
Golf 1 ziet er erg 80's uit man.;);)
Breng heel wat nostagie op.:laugh::laugh:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan