Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Track
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 29

Discussie: Track

Standaard Track

Track dicht

Track open

Laatst gewijzigd door Disturbed Angel; 26-12-08 om 23:43

Banned

Standaard

Dat is een mooi systeem. Zo kun je perfect opruimen. Maar zo kun je toch geen scenery meer maken voor erop?

Standaard

En zo snacht´s stiekum met de autotjes racen.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

'k Vind het wel een slim uitgekiend systeempje.

Droop

Standaard

Is dit een baan voor 1/24?
    Ziet er kleiner uit...

Inderdaad wel praktisch om op te ruimen....
    Maar ook jammer dat er geen scenery bij kan, maar ja, ik ben dan ook meer aan statische modelbouw, verwerkt op diorama's...
    Elk zijn voorkeur hé?

Groeten,
    Beyond

Standaard

Tochwel scenery, maar wel tot beperkt tot max 140 mm hoogte ExSerCo

xke
    Gast

Standaard

is wel een leuke carrera baan voor thuis :-) mooi gedaan niet te klein en niet te groot:-)

voor diegene die niet zeker zijn op carrera kan je met beide schalen rijden he 1/32 en 1/24 :-)

enken de crossovers worden in competitie niet echt gebruikt :-)

Standaard

Toekomst gericht gaat de baan vergroot worden, 50 cm breder maw.
    En dat geeft grotere mogelijkheden:
    Gisteren track gepland, 11.38 m omtrek

Petson I :

Petson II :

Naar mijn gevoel word het de Petson I (privetrack)
    En dan kan ze eindelijk ingefreesd worden in de plaat, kwestie van ze gemakkelijker te verbreden waar het moet en op gelijke hoogte te zitten.

Grts

Standaard

Ehhhh, ik heb even de baan gevolgd. maar de groene heef voordeel aan de bochten. Je hebt twee splitsingen gebruikt waardoor de groene lijn elke keer een binnenbocht heeft in een lang stuk. Zou ik nog even naar kijken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door modelengeneer Bekijk bericht
    Ehhhh, ik heb even de baan gevolgd. maar de groene heef voordeel aan de bochten. Je hebt twee splitsingen gebruikt waardoor de groene lijn elke keer een binnenbocht heeft in een lang stuk. Zou ik nog even naar kijken.
    Volgens trackplanner van carrera allebei 11,44 m indien ik geen 2 changeovers zou gebruiken zit ik pas met een lengte verschil tussen groen/rood, en dat scheelt nogal wat.
    optisch bedrog waarschijnlijk

Standaard

Hmmmmm, ik denk het niet maar goed ik meet dit altijd met de hand. Ik hoop dat je gelijk hebt. Verder heb ik geen verstand van, is als kind zijn dat ik voor het laatst gereden heb op een baan. En toen keek ik daar niet naar. Het gevoel zecht mij dat het niet echt eerlijk is. Maar ik vertrouw dan op de oordeling van jou.

Chris
    Gast

Standaard

Volgens mij kloppen de afstanden ook hoor Rik, ik denk dat de baanwisselaars goed zitten.

Zelf zou ik gaan voor de eerste, ziet er een mooie track uit!

Standaard

Ok, dit word em, beetje aangepast in rechte lijn, zodanig dat hij past op de 2,50x1,75 die ik ervoor ga voorzien :

dus ff de rekening maken hoewel carreraplanner spreekt dat zowel rood als groen 11,44 m lengte hebben
    groen heeft aan voordeelbochten ( binnenkant bocht dus) 8 keer 60° en 3 keer 30°,
    Rood heeft 9 keer 60° en 1 keer 30°.
    dus eevoudiger : Groen 9 keer 60° & 1 keer 30°, want 2 keer 30° = 60°
    Rood 9 keer 60 ° & 1 keer 30°.
    zonder de 2 crossovers of de crossovers op een verkeerde plaats zou de totaal afstand niet voor allebei hetzelfde zijn.

Grts

Standaard

Okee, als het klopt, klopt het. Die laatste ziet er wel goed uit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door modelengeneer Bekijk bericht
    Okee, als het klopt, klopt het. Die laatste ziet er wel goed uit.
    In profesionele clubs rijden ze met soms wel 8 naast elkaar daar heb ik mijn twijfels over de lengte...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. track planner
    By Nelson in forum Slotcars
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 21-01-10, 10:32
  2. Een eigen track...
    By koekie in forum Slotcars
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 08-09-09, 00:42

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: