Hoofdsponsor

Oude foto's verdwenen...

Kurt

Well-known member
Registered
Lid geworden
4 apr 2016
Berichten
335
Alls ik alle huidige nieuwe berichten bij gelezen heb begin ik regelmatig verder te struinen op het forum... zojuist viel mijn oog op de sectie "meest bekeken"... volgende "Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip] meer dan 106.000 bekijkers en ondertssn 46 pagina's wekte dus mijn nieuwsgierigheid... jammer genoeg blijkt dat er op de eerste 26 pagina's van deze bouwstrip jammer genoeg de foto's verdwenen zijn... :(
Kan dit nog hersteld worden of zijn deze foto's permanent verdwenen?

Groetjes,
Kurt
 
Dat is een vraag voor de bouwer of deze nog terug gezet kunnen worden maar ik vrees het ergste.
 
:( :( :(
Topic is gestart juli 2010, maar laatste update van Blue Bird dateert van november 2015, ik veronderstel dan dat het project toch nog lopende is...
Ik blijf dus hopen dat de oude foto's nog terug kunnen komen...

Groetjes,
Kurt
 
Hey Kurt,
ik heb gekeken naar het lege bericht en de foto's zijn geupload via imageshack, dus via een externe uploader.
Imageshack, tinypic en sommige andere zijn gratis te gebruiken. Het nadeel is wel dat na x-aantal tijd je foto's verdwijnen (waarschijnlijk omdat de site niet oneindige gigabytes gratis gaat laten gebruiken)
 
Blue Bird zit bij mijn weten voor zijn werk in het buitenland.
Het kan dus goed zijn dat het nog een tijdje gaat duren voor er verder gewerkt word.
 
Denk niet dat photobucket foto's delete na een zekere tijd?
Anders beter dat gebruiken?
 
Dat is het probleem als foto's op een externe album geplaatst worden (vb photobucket, imageshack,...). Als de foto's daar verwijderd worden, dan zijn ze op het forum ook niet meer zichtbaar :( Soms is er een limiet op deze, waarna je zelf foto's moet verwijderen, of ze worden automatisch verwijderd...
Dat is dan ook de reden waarom wij van het forum altijd vragen om de album te gebruiken van het forum zelf, dan blijven de foto's wel staan (tenzij de foto's hier ook verwijderd worden natuurlijk :8 )...
 
Wel jammer...
Zo een populaire bouw die er met kop en schouders bovenuit steekt door aantal bezoekers... ma iemand nieuw op forum die heeft er niks aan want op 26 eerste pagina's is er eigenlijk niks te zien... wat moeten we er dan nog mee... :(

Groetjes,
Kurt
 
tip van de dag, gebruik imgur. die site heeft geen beperking wat foto uploads betreft, zo krijg je geen blanco beeldjes als er teveel naar je topic bekeken wordt. Je kan ook albums aanmaken en commentaar toevoegen. Als je op een foto klikt krijg je ook direct de BB code om je foto op het forum toe te voegen (met de codes ingevuld)

dit is een voorbeeldje van een album dat ik heb aangemaakt met foto's van een diorama dat ik super vond. Ik heb gewoon de foto van de site waar ik dit vond "gesleept" naar het venster van imgur om ze zo makkelijk vanaf de site in mijn album te zetten.

[url]http://imgur.com/a/f7l5O[/url]
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan