Hoofdsponsor

1/18 Volkswagen Kever 1302S [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog niet gedaan hoor,

Eerst nog even zeggen dat je het mooi afgewerkt hebt.
Voila.

Groeten,
Beyond
 
Droop,

gezien je in de toekomst wat moet afremmen om nieuwe schepen te bouwen ivm plaats tekort, zie ik voor jou nog een mooie horizon opdagen om auto's te bouwen.

Mooi gedaan.
 
Hey Droop,

Dat is een mooie Kever die je gebouwd hebt Applaus Applaus Applaus
Nu nog hopen dat de diertjes hem ook leuk vinden cute

Groeten, Pascal
 
Droop ziet er TOPPIE uit hoor ook al schrok wel even in het begin :D

Ron
 
ziet er toch weer als een echt Droop uit he. Net als je schepen. :D
 
Prachtig werk droop, en op zo'n korte tijd!

Echt tof gedaan.
 
@ Beyond: hartelijk dank, maat. cute



@ Dominiek: Auto's bouwen? Ikke? Je bedoelt zeker auto's slopen. :D
Maar inderdaad, het zou geen slecht idee zijn. Ik heb hier nog een citroën traction avant liggen... .... ... .




@ Pascal: Of de agamen hem leuk zullen vinden, dat weet ik niet.:D
Maar ik weet wél al dat de eigenaar er zeer tevreden over is.
Die mens gaat nu eerst dit model zeker een grote maand laten 'uitdampen' eer hij het in het terrarium gaat plaatsen en dan gaat de kever eerst ook nog een frigobehandeling krijgen om alle eventuele schadelijke bacteriën die mogelijk op het model zouden zitten, uit te schakelen. Dan pas mogen de beestjes ermee spelen. :k




@ Ron: Ik had het gemerkt dat je eventjes geschrokken was.
Je dacht zeker dat ik gek geworden was? :D
Maar ja, da's begrijpelijk als je de 1ste behandeling eens goed bekijkt, niet? :D
Maar kom, 't is het resultaat dat telt. :k




@ Rik: Dat vind ik nu eens een écht compliment. Bedankt Rik'ske. cute




@ Chris: Nou ja, veel werk heb ik er eigenlijk niet aan gehad. 't Was meer afbreken en spuiten, hé? cute





Droop
 
Droop,
nu nog zien dat de agamen geen schrik opdoen als er opeens zo'n Wrak in hun teritorium staat.
Mooi resultaat op korte tijd.

Grts

Johan
 
Droop,
nu nog zien dat de agamen geen schrik opdoen als er opeens zo'n Wrak in hun teritorium staat.

Grts

Johan
Ik hoop het niet, Johan. Anders moet ik er misschien nog een verroeste ambulance bijzetten. :D:D


Droop
 
Vandaag heb ik enkele foto's van de agamen en het kevertje toegezonden gekregen.
Naar het schijnt zijn ze heel gelukkig met de nieuwe mobiel maar ze vonden dat er wel een echt motortje mocht hebben ingezeten, zodat niet steeds één van hen moet gaan duwen. fou18.gif



1_1.jpg
Allez duwen Gerard. Dat spel gaat hier niet vooruit. arghh


1_2.jpg


1_3.jpg


1_4.jpg



Droop
 
Ze zien er in elk geval gelukkig uit.
Weer drie Agamen getroffen door het modelbouwvirus.
Wat staat er nog op hun verlanglijstje?

Erik.
 
Hey Droop,

Wat een mooie foto's. De diertjes vinden je kever duidelijk heel leuk, ze zijn hem met een heel kritisch oog aan het bekijken. Ik denk dat we er 3 juryleden bij hebben voor een volgende wedstrijd :D :D

Dat moet toch een goed gevoel geven hé ? De eigenaar zal ook wel in zijn nopjes zijn cute

Misschien een idee : als je echt geen plaats hebt om je schepen te zetten kan je misschien eens contact nemen met Sea Life ? Die diertjes zullen vast en zeker ook heel blij zijn als ze een Droopschip in hun bassin hebben liggen. :D :D

Groeten, Pascal
 
Komt mooi tot zijn recht ApplausApplaus.

Attack of the Giant Lizzards....:k

(Normaal dat ze er zot van zijn, Ze eten o.a. kevers..., dit is waarschijnlijk hun grootste vangst ooit? :s)
:D:D:D

Grtz,
Beyond
 
Laatst bewerkt:
Geweldig deze foto`s :D

Ron

Ik hoop niet dat er meer keverkes komen :|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan