Hoofdsponsor

Even jullie aandacht...

Beyond

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
12.030
Sommigen zullen het wellicht al gemerkt hebben, anderen niet :8, dat er hier en daar op het forum kleine veranderingen zijn gebeurd.
Soms gaat het enkel over een naamsverandering van een forum, soms wordt er een forum verplaatst,...
Het is de bedoeling om alles een beetje overzichtelijker te krijgen, en het zoeken een beetje te vergemakkelijken.
Er is ook een tweede Off-topic geplaatst, zodat we Modelbouw gerelateerde en Niet modelbouw gerelateerde topics kunnen scheiden, zodat het, alweer, makkelijker zal zijn om "kitsch van kunst" te onderscheiden.
Het kan nog even duren eer alles op zijn plooi komt, geef ons even de tijd om alles naar behoren te ordenen (wij gaan ook werken, hebben ook een gezin, een sociaal leven,...)
Hopelijk vinden jullie allen de veranderingen een verbetering voor het forum.
Geef gerust jullie mening hierover, we zijn steeds bereid om naar jullie te luisteren, het is trouwens jullie forum ;)

Groeten van het voltallige beheer
 
Veranderingen forum

Daar er niet gereageert kan worden in het betreffende topic maar wel om een mening word gevraagd doen we het dus via weg :)
Altijd goed om het het forum te verbeteren alleen word de lijst nu nog langer om doorheen te scrollen om bij je juiste groep uit te komen. Heb dit probleempje al vanaf het begin van het forum aangekaart dat het niet echt gebruiksvriendelijk is, althans dit is mijn mening. Zo zijn er diversen groepen die bijna nooit gebruikt worden en makkelijk samengevoegd kunnen worden in een andere groep en het voordeel is dat het ook wat meer aandacht krijgt. Mijn persoonlijke opzet voor het forum zal ongeveer zo zijn.

Over dit forum
Regels en uitleg
Ondersteuning&FAQ
Berichten Adm/Mod& Forumnieuws en aankondigen.

Café en modelbouwnieuws
Off-topic modelbouw.
Show je werkplek (sticky)
Beurzen (sticky)
Releases. (Sticky)

Off-topic niet modelbouw.
Voorstellen (sticky)
Media voor V.I.P en sponsoren uhhhhh 2011 laatste posting beetje nutteloos lijkt me?

Modelbouw statisch
Auto/vrachtwagen/motor.
Dus alles in een groep samen gevoegd omdat er niet veel gedaan word bij de motoren en vrachtwagens en op deze manier misschien wat meer aandacht?

Vliegdingen
Militair/civiel/helikopter
Dus alles in een groep samen gevoegd omdat er niet veel gedaan word bij de Civiele en helucopters en op deze manier misschien wat meer aandacht?

Schepen
Hout&plastic samengevoegd.

Figuren
Bustes&figuren samengevoegd.

Overige
Papier/treinen/karton/wargames samengevoegd.

RC
Ook alles samegevoegd.

Dit is dus hoe ik het me voor me zie om het forum overzichterlijker en wat gebruiksvriendelijker te maken en naar mijn idee door het samenvoegen van enkelen onderdelen dat er meer aandacht voor de ondergeschoven stukjes modelbouw is.

Dit alles op mijn eigen risico neer geschreven :)

Uiteraard geen kritiek want alles loopt verder prima door jullie inzet.
 
Laatst bewerkt:
Het samenvoegen van verschillende topics is een werkje dat nog moet gedaan worden, maar staat op de planning ;)
Zal echter stapsgewijs gaan...
Toch bedankt voor je input, wordt genoteerd en gewaardeerd :)
 
Het mag gezegd worden dat jullie dit forum goed leiden.Het tweede offtopic is een goed idee omdat er een beetje van alles in kwam te staan in het originele eigenlijk dus dikke plus voor deze verandering meen ik. Verder zou ik zeggen goed bezig nog steeds en alles valt in de goede plooien ;)
 
De homepage van de site zou ook aangepakt moeten worden. Die lijkt wat achter te lopen tegenover het forum: de evenementen werden niet meer ingevoerd en de groepsfoto is ook een jaar achter. Wie daar van buitenaf op terechtkomt, denkt dat de site dus al een jaar niet meer gebruikt wordt. Als hij niet verder onderhouden gaat worden, kan de forumpagina zelf beter als homepage gebruikt worden en die pagina weggenomen worden.
 
Ik denk dat dit wel word gedaan,wellicht gaat het beheer eerst de topics aanpakken,een forum onderhouden is geen sinecure ik weet het want had er zelf een,maar zoals de zaken lopen toppie hoor .
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan