Hoofdsponsor

Anders / onbekend 3D prints - JordiC

Alle stukjes van de T-rex zijn geprint en nu ben ik begonnen met alles in elkaar te zetten

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

er kruipt veel werk in het proper maken van de stukjes, aangezien alles geprint is met ondersteuning en dat laat natuurlijk z'n sporen na op het onderdeel
Maar er is vooruitgang :)

de staart (dus van aan de heup tot aan de punt) is 30cm lang. Zo kan je wel indenken wat een groot exemplaar dit is ;)
Hij zal ook meekomen naar ledendag ;)
 
Jordy ...man dit is echt prachtig en staat zeker op mijn verlanglijstje echt toppie man ;);););)
 
Mooi werk Jordi wat je hier aan het doen bent...in volg verder.
 
mooi en ben nieuwsgierig om hem life te zien grt
 
enkele stukken opnieuw aan het printen
ze waren wel gelukt, maar de ruwe kant (dus waar de steunprint was) stond net in het zicht, dus ik ga ze omdraaien in het programma en dan opnieuw printen :)

komt goed ;)
vandaag aan de linkerhelft van de ribben bezig geweest, op enkele na zijn ze geplaatst :)
 
een foto van hoever we staan na de werken van voormiddag

attachment.jpg

zo goed als klaar ;) enkel de kleine voorpootjes nog :) Pasvorm is niet wauw (vooral de beenderen aan de achterpoten en de ribben), het materiaal is ook zeer ruw. Ik heb er al aan geschuurd enzo, maar ik krijg het niet beter (en ik ga voorlopig nog niet beginnen met het verdampen van bepaalde stoffen)
Ik heb ook wel gemerkt dat andere kleuren wat gladder zijn, ik had mss toch beter een andere kleur gekozen

Het is wel zeer fragiel, dus ik hoop dat hij meekan naar ledendag

grtz
 
Heb wel wat weg van mijn ex :) Maar ziet er zo te zien wel goed uit.
 
amai Ron dan ben jij gaan lopen hahaha
ferm gedaan en gaat snel jordic grt
 
oei Ron, had die ook zo'n grote muil? :p

thanks allebei
 
de lieve kleine voorpootjes niet vergeten he da is misschien de reden waarom den deze zo graatmager is he
Grapje prachtig werk , het gaat goed he met uw 3D printer
marc
 
Knappe T-rex. je gaat hem alleen wa meer eten moeten geven.
 
We gaan er een paleontologische hoogdag van maken op de clubdag, Jordi. Ik heb het skelet overigens ook al in rood gezien op een demonstratie.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
rood is ook mooi
het lijkt me ook wel dat deze bewerkt is met producten
 
Leuk zo'n geraamte, ziet er netjes uit. Tof zo'n projectjes te maken met je printer ;)

Indien mogelijk , breng maar eens mee op de ledendag :) :) :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan