Hoofdsponsor

Anders / onbekend Waffen SS MG42 Gunner "Ardennen 1944" (WIP)

Bedankt Steven, klopt wel de foto's geven een beetje een vertekent beeld.
de bijgevoegde foto is wel van een na gemaakt uniform maar in de opsray reeks SS staan genoeg zwart-wit voorbeelden.
attachment.jpg
Grtx Jan
 
Laatst bewerkt:
Hij is af, heb er met tussen pauzen ongeveer een jaar aan bezig geweest waarbij het meeste werk gegaan is naar opzoekwerk over de camouflage en het herbeginnen na het vinden van nieuwe referenties. Het heeft me in ieder geval veel bijgebracht.

de buste is van Young 1/10 kompleet in Acryl geschilderd.

de eind foto's ik hoop dat hij een beetje bevalt.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

grtx Jan
 
wat ik hier geleerd heb is wachten tot het af is en dat ik voor zo'n resultaat voorlopig nog kan dromen grt Pascal
 
Hey,

Jawade, en of het ons bevalt.... :) ;)
Prachtig geschilderd, zeker met acryll....
 
Mooie prestatie Jan ! Ik kijk er naar uit om nog 'ns met je te babbelen over het figuurschilderen, da's ja-ren geleden.
 
Jan schitterend wat je neerzet, en ik kijk vol bewondering.



En ik hoop dat je niet boos wordt, de vraag is nog niet gesteld, waarom heb je gekozen voor Bruine irissen. of ogen.? Een elite soldaat zonder blauwe ogen, het ideaal....

http://members.home.nl/keesdebrouwer/wereldoorlog_II/02_adolf_hitler.htm

Hola Aris, ik heb ook bruine ogen zulle, en ik schoot met mijn Vigneronneke ook de poten van een mug !
Ik denk dat Jan hiermee de sleur doorbreekt, altijd weer die blauwe ogen, vooral Duitse snipers...leve de bruine kijkers !
 
Aris5
Het is winter 1944 alle SS eenheden zijn ondertussen al een paar keer her samengesteld en de criteria liggen waarschijnlijk niet meer zo hoog, het zijn de laatste gevechten van grote verbanden in dit offensief. Zover tot de geschiedenis, was eigenlijk gewoon persoonlijke smaak.
Gunit, zou het ook tof vinden en ergens zal het nog wel eens lukken zeker.
Alle anderen bedankt voor de reacties.
 
Man ik kijk hier vol bewondering knap werk man ik wou dat ik dat ook kon maar ik mag uw veters nog niet knopen vrees ik.Juist 1 puntje Fritz mag wel zen vest dichtdoen he in de ardennen anno 44 debiet doet em nog plagen op :D
 
Wow... echt een pracht figuur....

Groetjes,
Kurt
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan