Hoofdsponsor

1/12 Marco Melandri's Yamaha YZR-M1 2004 [wip]

Al een zeer mooi resultaat tot nu toe patje, ook leuk dat je eraan dacht om die remschijf uit te boren, zal nog net dat ietsje meer realisme geven, van detailering gesproken, als je zo doorgaat word dit zeker een prachtexemplaar, top.
 
Goede namiddag allen. Ik ben er in geslaagd de swingarm in te bouwen en de ketting er doorheen te steken.
Ook deze laatste kreeg reeds een verflaag en het ziet er als volgt uit.
attachment.jpg
Tandwiel chrome silver en ketting titanium silver.
attachment.jpg
Pijltje duid de plaats van verlijming aan waar er nog een onderdeel moet komen die de motor zal voorzien van koelings- vloeistof.
attachment.jpg
Dan nog even dit,bovenste twee zijn de stappen waar ik de grille vast zette. De onderste twee zijn de stappen war ik de
plaatsing deed van de buis die de koelvloeistof naar de motor voert.
attachment.jpg
En dan uiteindelijk de remschijven geplaatst op beide wielen. Ook hier weer silver voor buitenring en titanium silver voor de binnenring.
Ik ben aan het punt gekomen dat de overige delen zoals voet steuntjes en andere delen hun beurt van plaatsing gaan krijgen.
Echter voor ik dat ga doen zal ik de motor terug demonteren en er een beetje diepte qua details aan geven. Kan best enige tijd in beslag nemen daar ik eerder nog nooit dergelijks heb gedaan. Dus dat word even you-tuben als het ware hahaha. Zo tot later weer.
 
Netjes bezig Patje , je bent als een racemachine aan het bouwen , letterlijk & figuurlijk ;)
 
Netjes bezig Patje , je bent als een racemachine aan het bouwen , letterlijk & figuurlijk ;)

Hahaha ja het is ook zo he. Vandaag even alles samen grabbelen en kijken wat ik kan doen om te vervolgen ;)
 
Mooie voorruitgang Patje je ben nu zeker wel blij dat je hem alsnog heb gered van de Kliko :)
 
Mooie voorruitgang Patje je ben nu zeker wel blij dat je hem alsnog heb gered van de Kliko :)

Uiteraard Ron,behalve dat het niet deze hier is goede vriend ;) En zoals eerder beschreven in het topic herstel van de yzr500 OW70 ben ik echt blij dat ie kon worden gered.
 
Goeiedag allen,ik heb ondertussen de wielen ingebouwd en de uitlaten zitten op hun plaats,omwille van het feit dat ik twee YZR type's aan het bouwen ben
heb ik volgende drie tegels zitten maken ter ere van yamaha superbike sports. Er is 23 jaar verschil tussen de twee YZR types.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Uiteraard moet ik nog eens de achterste band van de OW70 schuren want je ziet er nog een naad over lopen.
Zo...nu weer verder werken. Tot de volgende keer weer.
 
Laatst bewerkt:
Prachtig hoor Doomwad :)
Ik volg nog steeds, maar nu in stilte, want er is niets te zeggen, enkel kijken en zien dat het goed is :laugh: ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan