Hoofdsponsor

1/24 Scania R730 "Black Ambler"[wip]

Schaal 1/24 - 1/25

Debart

Well-known member
Registered
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
5.796
Nu de volvo klaar is ga ik met de Scania R730 "Black Ambler" beginnen, info volgt.

attachment.php
 
Yeah, dat beloofd een stevig monster te worden, (ben zelf scaniarijder), succes ermee en maak er wat machtigs van
 
Prachtige machine.
Ga je de kleuren van de box gebruiken? Persoonlijk vind ik die iets minder, maar das mijn mening hé ;)

Heb hier ook nog enkele vrachtwagens staan (zowel nieuwe als modellen voor onderdelen/opknapbeurt)
Veel suc6 alvast ;)
 
Dit is zowat de enige vrachtwagen die ik zelf ook eens zou willen maken.
Ben dus heel benieuwd naar de build. Veel succes!
 
bedankt mannen,
Een vraagje; ik wil verlichting in mijn Scania R730 "BLACK AMBER", koplampen endegelijke, weet iemand hoe dat gaat, nog nooit gedaan met ledverlichting?
 
Prachtige vrachtwagen , zal je plezier aan beleven !
 
bedankt filip, ik wil er verlichting in, nooit gedaan, heb wel ondertussen de velgen ontchroomt.
 
Over verlichting kan ik je ook weinig vertellen maar ik denk dat Bert65 je hier wel wat over kan vertellen. En mooie truck en handig dat Italeri de verf erbij geleverd heb ook al gebruik je het niet :)
 
bedankt filip, ik wil er verlichting in, nooit gedaan, heb wel ondertussen de velgen ontchroomt.

Veel hangt af van hoe je de LED's wil voeden.
Ik vermoed met batterijen, hoeveel volt enz.
Afhankelijk hiervan moet je de LED's in serie of parralel schakelen. Ook op de pollariteit van je LED letten.
De meest gangbare LED's hebben diameter 5 of 3 mm.
 
Ik ben hiervan een onderdeel kwijt en heb na italie gemailt maar duurt lang voordat ik antwoord krijg, is al een tijdje geleden, daarom staat deze bouw stil.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan