Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw 1/9 Ontzichbare man

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.251
Ik doe ook maar eens mee met dit figuur en wil het in een diorama plaatsen.
Nog even wachten op het kitje van fantasia dat begin volgende week binnen moet komen.

Plaatje uit de film :)
visible%2BMan%2Bby%2BElvisdead%2B%2528Regular%2529.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Normaal volg ik nauwelijks bouwverslagen van figuurtjes, maar hier heb ik echt goede recensies over gehoord.

Voor deze kit wordt vaak gebruik gemaakt van de transparante lak van, eveneens, fantasia.
 
Ron gaat het zich gemakkelijk maken... 1 april.. onzichtbare man.. geen verf nodig ;)


veel succes met dit figuurtje ;) ga ik ook volgen
 
Niet zo slecht denken over me :)
 
zouden we niet durven, maar u kennende... gewoon een vloer met spetters in blinkende lak: onzichtbare man droogt zich af?
 
Als dit geen makkelijke kit is.
Je hoeft enkel een ondergrondje te maken :laugh:
De rest is onzichtbaar ;)
Ik zou zeggen, ik kijk er naar uit, maar veel zal er waarschijnlijk niet te zien zijn hé???
Toch suc6
 
niet echt gemakkelijk om daar een prijs mee te winnen als de jury niets te zien krijgt buiten een leeg ondergrondje.:P
 
zouden we niet durven, maar u kennende... gewoon een vloer met spetters in blinkende lak: onzichtbare man droogt zich af?

Geweldig
laughingneqw.gif


Tiger dan is er ook niets fout he ;)
 
Ha ha ha...wat een leuke reacties. Lijkt mij inderdaad ook een erg mooi project. Ik geniet er nu al van :)
 
Is zeker een leuk project. Iemand uit mijn vriendenkring heeft zo ooit eens de onzichtbare vrouw gemaakt. Had een bh gemaakt een slipje met jaretellen en netkousen en high heels. Kan de foto nu niet vinden maar die volgt nog. Waarschijnlijk op mijn andere pc.
 
Veel plezier met deze man.
 
Bij deze wordt het topic gesloten. 1 april is voorbij :D

bedankt Ron ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan