Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Eleanor ( Gone In 60 Seconds )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor, goedkoop is die niet, maar jaren geleden toen Scale Production de eerste uitgave maakte heb ik er zo een dikke spijt van gehad dat ik hem toen niet gekocht had. Nogtans ben ik nie iemand die veel geld heeft aan dure transkits. Maar deze moest ik gewoon hebben.
En nu ze onlangs een nieuwe batch van 30 transkits gemaakt hebben heb ik hem maar gewoon besteld.


Ok ja de auto word wel wat overschat dat is wel waar, maar dat is bij veel film auto's lijkt me ?
Persoonlijk vind ik het een pracht van een auto ! Een stock mustang fastback is al :684: maar wat Chip Foose met deze gedaan heeft dat is gewoon :wow: Nuja we zijn dat ook gewend van Mr Foose om dikke modellen te zien.

Ik denk toch dat ik hem origineel ga bouwen, zoals we hem zien voor het eerst in de film. Als ik wat tijd over heb eventueel kijken voor een klein dio'ke over de film ofzo.
 
benieuwd naar de bouw van deze... gisteren een paar mustangs zien voorbij komen bij de oldtimerrondrit, en het geronk van die motor is toch... euh, laat zeggen dat je even niet op de weg let dan....
 
Zo bij deze ben ik er al aan begonnen. foto's hebben helaas vertraging.
Maar om te starten hier alvast de inhoud van de kit(s)

We beginnen met de originele donor kit: AMT '67 Shelby GT-350.

attachment.jpg
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Vervolgens de transkit van scale production.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg


En tenslotte de originele AMT body naast de resin body van scaleproduction.
attachment.jpg

Ik ben al wat begonnen aan het dryfitten, en ik weet nu al dat het een hele klus gaat worden.
De Scaleproduction zit er heel goed uit. een van de betere transkits dat ik ooit in men handen heb gehad.
Maar de AMT pff, Er is redelijk wat detail in de kit. kwa pasvorm is het een iets ander verhaal.
Meer volgt later.
 
Ja de pasvorm bij amt is soms te wensen,maar ze brengen heel wat mooie wagens en truck op de markt.
Ik zou zeggen hou de moed erin want het is de moeite waard,veel fun en succes ermee.
 
Effe een vraag tussendoor van een leek...
Als ik het dus goed begrijp met die transkit is het dus echt wel de bedoeling dat je nog een andere kit koopt voor het interieur en de motor, aangezien de transkit enkel een aangepaste body en tuning, gelijk motoronderdelen en velgen bevat?
In principe is dit dan ook weer een grote donatie van body en onderdelen voor de "onderdelen bak"?

Maar dat buiten beschouwing gelaten... dit is echt een klasse dame om te bouwen... echt het neusje vd zalm wat ze hebben uitgericht met een vrij normale productie auto...

Succes met de bouw, ik volg op het punje van m'n stoel...

Groetjes,
Kurt
 
Inderdaad Kurt een transkit bevat enkele onderdelen om de basiskit op te pimpen :)

Mooie setje voor deze Mustang.
 
Veel plezier ermee ik ga zeker volgen.deze mag ik zeker niet missen.
Marc S
 
Eén v/d mooiste Mustangs ooit gebouwd.
Veel plezier met de build hiervan.
Zeker het volgen waard.
 
+1 volger, veel succes met deze mooie dame.
 
uw topic is terug te vinden bij Auto's
nog veel succes en bouwplezier met dit project
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan