Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Platoon bustes 1/9 [done]

mijn stoel is bezet ik volg grt Pascal
 
vandaag nog eventjes verder gedaan aan de beginlagen van Sgt. Elias (Willem Dafoe)

attachment.jpg
Zoals je ziet (of mss niet ziet) is het gezicht bleker van kleur dan de torso, ik heb dit bewust gedaan. Het lijkt me logisch dat ze in het tropische Vietnam wel eens met een handdoek door hun gezicht veegde...

Terwijl deze aan het drogen was, heb ik ook al een start genomen aan de helm van Chris (Charlie Sheen), daar volgt later nog wel een foto van


Grtz JordiC
 
met nog 3 maanden te gaan, heb ik mij nog eens bezig gehouden met mijn groepsbouw-project

Charlie Sheen
attachment.jpg

Tom Berrenger
attachment.jpg

Willem Dafoe
attachment.jpg


grtz JordiC
 
Je kan duidelijk zien dat je veel geleerd hebt van je troll ;)
Je gaat goed vooruit met je bustes/figuren...
Straks wil je geen auto's op schaal meer aanraken :laugh: ;)
 
Hey laat het uit he we zijn al in de minderheid er mag niemand afvallen hoor van onze autoworld
Grapje hoor maar ik vind het zeker ook zeer goed
grt
Marc
 
thanks alledrie ;)

minderheid? ik denk dat het auto-topic het drukste topic van het forum is ;) binnekort nog es eentje maken en enkele oude projecten afwerken ;)
 
volg en doe graag figuren en ze zijn mooi toch is wit van ogen voor mijn gedacht te wit maar dat is mijn gedacht he jordic grt Pascal
 
Pascal, ik begrijp wat je bedoelt, ik ga er nog iets aan proberen te doen als ik het gezicht definitief afwerk


voormiddag nog enkele uurtjes verder gewerkt
ik had zelf 'blokjes' geprint om de bustes op te zetten. Na lang nadenken heb ik ze toch maar in een militaire kleur gezet, mss geeft dit uiteindelijk teveel groene tinten.. we zullen afwachten
attachment.jpg

Charlie Sheen
attachment.jpg

Tom Berenger
attachment.jpg


grtz Jordi
 
Jordi, kan je de blokjes nog wat schuren voor je ze schildert? Hert zwarte toont nog de printlagen.
 
ze zijn al wat geschuurd, maar het zwarte moet idd nog wat bijgeschuurd worden
 
Wat betreft de figuren, probeer om voor de ogen geen zuiver wit te gebruiken maar doe er een heel klein beetje blauwgrijs bij, zodat ze minder afsteken tegen het gezicht. Vooral in de ooghoeken, zodat je daar een schaduw creëert.
 
Jordic geweldig wat je hier allemaal doet de enige opmerking die ik heb en je kan er zelf niks aan doen dat Charlie Sheen is de minste van alle drie dat wil zeggen de eerste keren dat ik uw project zag herkende ik direct Willem Dafoe en Tom maar den Sheen haal ik er niet uit misschien als hij af is
Verder TOPIE fantastisch knap werk
Marc
 
daar geef ik je gelijk in, Coachke. Ik herken hem er ook niet in ;)
 
nog wat verder gewerkt

Willem Dafoe is bijna klaar, nog wat kantjes bijwerken en nog iets proberen om het wit van de ogen te breken (zoals StevenVD hierboven al zei)
attachment.jpg

Charlie Sheen is ook bijna klaar. Nog wat detailwerk aan z'n kledij, nog wat puntjes bijwerken en dan het hoofd met de helm plaatsen op het lichaam. En dan vastlijmen op de pilaar
attachment.jpg

Tom Berenger
nog wat kleurwerk aan het hoofd en detailwerk aan de kledij
attachment.jpg

ook moet ik bij Tom en Charlie wat accesoires aanbrengen, die nog bij de kit waren, maar hiermee wacht ik tot ze volledig klaar zijn en op de pilaar geplaatst zijn.
Zoals het er nu uitziet, krijg ik het trio wel klaar tegen eind september ;)
 
dat komt dik in orde knap grt
 
Netjes Jordi.
Deze wil ik op de ledendag eens bewonderen in levende lijve... ;)
 
Charlie Sheen kan niet aanwezig zijn, die had nog iets te doen met Bree Olson

Ff een grapje tussendoor
het trio zal zeker naar ledendag komen ;)
 
Stoeltje bij gezet ;)

Ik denk dat er meer uit te halen is zeker bij het uniform..

df618a10a76586dfe665cb4f3b620dea_zpsmkjzhwas.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan