Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw American Graffiti-where were you in 1962

Status
Niet open voor verdere reacties.
en het blijft chinees maar ben aan het opzoeken van de gebruikte benamingen die hier gebruikt word maar dat plastiek begrijp ik oef grt Pascal

Hier kan je al veel verklaringen vinden over termen welke in onze hobby gebruikt worden ;)
 
Mooie vorderingen, vind dit 1 der mooiste hotrods ooit !

Kom hier wat laat mee af:
Iemand die ik ken heeft deze auto in het echt, volledig zelf gebouwd 1/1 dan,
Ik weet ongeveer wat hij er allemaal aan gedaan heeft enz.. soit.

1 van die dingen (zie ik dus ook terug op dat gele model dat jij poste die je wil nabouwen) is dat het dak verlaagd
werd (maw het raam zelf word dus smaller), is maar een futiliteit en een weetje dat misschien niet direct opvalt.
 
Mooie vorderingen, vind dit 1 der mooiste hotrods ooit !

Kom hier wat laat mee af:
Iemand die ik ken heeft deze auto in het echt, volledig zelf gebouwd 1/1 dan,
Ik weet ongeveer wat hij er allemaal aan gedaan heeft enz.. soit.

1 van die dingen (zie ik dus ook terug op dat gele model dat jij poste die je wil nabouwen) is dat het dak verlaagd
werd (maw het raam zelf word dus smaller), is maar een futiliteit en een weetje dat misschien niet direct opvalt.

Hallo Guy,maakt niks uit of het laat is,je reactie word zeer gewaardeerd.
Ik bekijk het even en zie wat ik alsnog kan veranderen hieraan. Bedankt alvast voor de tip. ;)
 
Serieuze verbouwing,ikzelf ben daar nog lang niet aan toe maar vind het wel spannend wat het uiteindelijk word.
Marc S
 
Aan de moderatoren/Admins.
Gelieve dit topic te verplaatsen naar gewone auto bouw want het lukt me echt niet dit op tijd klaar te stomen gezien het vele werk hier in huis dat zich heeft opgedrongen. Alvast dank ;)
 
Projecten die eind september niet klaar zijn, zullen naar de juiste plaats verhuisd worden ;)
 
uw topic is terug te vinden bij Auto's
nog veel succes en bouwplezier met dit project
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan