Hoofdsponsor

1/32 M65 Atoomkanon [DONE]

Nogmaals proficiat Steven en het is een prachtwerk van een ongewoon wapen chapo voor al het werk en de juistheid die je tracht te halen grt
 
Steven, ik doe het je zeker niet na maar je weet dat ik nogal een nerd ben op gebied van het aanbrengen van washes en pin washes.
Als ik je foto's bekijk heb ik toch nog altijd de indruk dat je details niet genoeg naar voor springen en dus zou ik je toch aanraden om een laatste moeite op te brengen en je prachtige details te accentueren op die manier.
 
Blijft een prachtstuk om naar te kijken, op de ledendag al staan bewonderen en nu weer op foto!
 
Bedankt voor de reacties. Na het maken van deze foto's bleek dat er bij de beschildering op de letters van het voetstuk nog ongeschilderde delen zaten. Dat ga ik nog rechttrekken. Meer gaat er niet gebeuren, gezien de positieve reacties overal en de vaststelling dat je op dit punt ook niet meer glanzend kan aflakken om dan nog eens een riskante washbehandeling uit te voeren. Als je dat doet, moet dat vlak na de decalsetting gebeuren en niet meer na de bruine verwering. Ik heb er een product voor en het is deze keer bewust niet gebruikt, op het volgende model kan het volgens mij gewoon weer wel toegepast worden. Er was nog een stukje gedry-brushed na het filteren maar dat heb ik gewoon opgegeven aangezien het er niet uit kwam op deze schaal. Op 17 maart rolt het kanon weer uit in Hoboken. Tijd voor weer een ander megalomaan project...
 
Ben zeeeeer nieuwsgierig Steven
Dit was een mega tof project en hoop dat er nog veel van dees komt
Marc
 
Ikvind dat je een schitterend kanon neer heb gezet, blijf vol bewondering kijken
 
Een project van deze orde zie je zelden, daarom een dikke chapeau Steven !
 
Hop naar de volgende en volg uw werken graag Steven grt.
 
Bedankt, het kanon heeft zijn definitieve plek gevonden in de vitrine.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Beste Steven ik heb het bij u al gezien je zal niet veel meer van zulke projecten moeten bouwen he , of anders kasten bijbouwen
Maar het staat er beeldig mooi in het zicht
Marc
 
Die spiegelkast laat het goed tot zijn recht komen, kan niet beter staan.
 
Staat daar prachtig in de kast met die spiegel er achter.
 
Bedankt voor de mooie reacties. Er kan altijd nog extra plek gemaakt worden met de Hubo hiernaast... Maar ik kan ook een kleiner doosje openmaken.
 
Met grote bewondering aanschouw ik deze Mega -build,Respect Steven..!

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan