Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Sherman M4A3(75)W [wip] - Pagina 3
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 42 van 42

Discussie: Sherman M4A3(75)W [wip]

Standaard

Meesterlijk en kan alleen met open mond staren grt

Standaard

Eindelijk nog eens kunnen verder werken aan mijn Sherman, laatste tijd niet echt veel aan modelbouw kunnen doen wegens het werk.

Wat heb ik zoal uitgespookt, wel de driver, de kanonnier en de tankcommander zijn geschilderd en geplaatst op hun Sherman. De rest volgt later want deze zijn nog niet klaar.

Verder heb ik de Sherman zelf behandeld met Vallejo Wet effects om regen na te botsen, Herinner je dan de dio zich in de regen afspeelt?

Zo ik hoop dat mijn volgende update nu wel iets sneller zal kommen, niet te min laat maar horen wat jullie ervan denken.

Grtz Bart.

Standaard

Het ziet er niet slecht uit
    Heb wel mijn bedenkingen bij de camo-net dat gevaarlijk dicht bij de tracks hangen, deze zal er waarschijnlijk tussen draaien en alles aftrekken tijdens het rijden, niet??

Standaard

Oh Beyond dat valt wel mee hoor, heb er zelf ook wel wat ervaring mee Het zal hoogstens hier en daar wat scheuren en uitrafelen.
    Maar hij is nog niet af, komt zeker goed je zult wel zien.....

Grtz Bart.

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Hij is nog niet af, dus dat belooft want hij ziet er wel nat uit zoals je het ook in je diorama wil uitbeelden. Ik kijk uit naar de volgende update !

Standaard

ik volg hier met veel belangstelling en is al ferm resultaat zover grt.

Standaard

Mooi resultaat tot dus zover..blijf benieuwd naar wat er volgt..!!

Grtz yves,
    They shall grow not old, as we that are left grow old:
    Age shall not weary them, nor the years condemn.
    At the going down of the sun and in the morning
    We will remember them....

Standaard

Dat water effect is wel goed gelukt ,de manschappen echter zou ik echter toch een nat uitzicht geven nu blinken ze zowat te fel ,zou dat kunnen met hier en daar wat schaduw te geven ?

Standaard

Bedankt mannen,

Cargomaster1, ik weet niet juist wat er is fout gelopen, ik heb nochtans Vallejo Matt Varnis gebruikt om ze te beschermen. Iemand hier ook al last mee gehad, en hoe opgelost?

Grtz Bart.

Standaard

Beste Bart ik heb ook al ondervonden dat ge mat schildert dat het niet echt mat mat is wel met de airbrush daar doe ik de stoffen zetels van mijn auto's mee en dat lijkt net velours ( floer )
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Zit vol belangstelling mee te lezen, schitterend
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Wel ik probeerde onlangs mijn figuurtjes die te hard blonken eens een heel droogwasje te geven met burn umber van valejo en wel moet ik zeggen dat het en schaduw inbracht en de glans werd zo iets doffer..wat jij moet doen om het de look te geven van een natte doorweekte vest weet ik niet zo zeker. maar dat droogwasje echt heel miniem en veel verdund aanbrengen in meer dan 1 laagje .

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten