Hoofdsponsor

1/35 Sherman M4A3(75)W [wip]

Zit vol belangstelling mee te lezen, schitterend
 
Wel ik probeerde onlangs mijn figuurtjes die te hard blonken eens een heel droogwasje te geven met burn umber van valejo en wel moet ik zeggen dat het en schaduw inbracht en de glans werd zo iets doffer..wat jij moet doen om het de look te geven van een natte doorweekte vest weet ik niet zo zeker. maar dat droogwasje echt heel miniem en veel verdund aanbrengen in meer dan 1 laagje .
 
Bedankt voor de mooie reacties en ook voor de hulp met de glimmende figuren.

Het eerste wat ik heb gedaan is het afwerken van de Co driver, machinegunner. In tegen stelling tot de andere figuren op de toren glansde deze niet na de vernis laag. Dit was wel aangebracht met de AB, dus daar lag het probleem. Met dank aan Cargomaster om te helpen met dit probleem.

attachment.jpg

attachment.jpg


Wat we verder nog hebben gedaan is een wash over de andere figuren en dan takken en nog eens takken aangebracht.:D

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu om terug te komen op Beyond zijn vraag rond de camo netten, ik denk dat het nu eigenlijk wel best mee valt, niet?

attachment.jpg

attachment.jpg


Voila laat maar horen waar we nog kunnen bij werken of verbeteren.

Grtz Bart.
 
komt goed en ben echt benieuwd naar vervolg want ik vermoed dat dit bij het huis en boom komt niet ?.
ben er in ieder geval weg van en volg op de voet grt.
 
De takken op de tank doen het 'm, benieuwd hoe het totaalplaatje er later uit zal zien, spectaculair alleszins.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan