Hoofdsponsor

1/35 Sherman M4A3(75)W [wip]

Ziet er goed uit, enkel het net misschien nog iets bijknippen aan de linkerkant? Daar waar het precies draden zijn.. ;)
 
knap gedaan dat net.de loop is dat de originele uit de doos?
 
daar zie je van die tank bijna niks meer terug... kunnen al die louvres achteraan zomaar volgestouwd worden?
 
Silenoz heeft een punt, je mag niet zomaar de roosters van het motordek volstouwen.
Dat veroorzaakt oververhitting door gebrek aan afkoeling en verhinderd de toevoer van zuurstof naar de motor toe.
De Sherman vloog al gemakkelijk genoeg in brand en dus wil je dit ten zeerste vermijden.
 
Die draadjes moeten er inderdaad nog af Beyond.
Dit is de loop uit de doos Kassei, waarom?
Silenzo en Erwin ik heb veel fotos bekenen en heb ook een boek over de sherman, en daar zie je keer op keer materiaal op het achterdek liggen, jullie enig idee hoe ze dan het probleem voor aanzuigen van zuurstof voor de motor verhielpen?

Silenzo er moet nog meer camo op komen, het is de bedoeling dat hij in de front linie zit hé;).

Grtz Bart.
 
Het is inderdaad zo dat de geallieerden veel materiaal meenamen op hun voertuigen, ze hadden namelijk geen voorposten waar hun materiaal stond te wachten ;)
Denk dat dit hoofdzakelijk werd gedaan tijdens het oprukken??
Wellicht dat er tijdens veldslagen en gevechten wat minder materiaal meegenomen werd?
 
Die vraag van de loop was enkel om dat ik in mijn eigen kit,het bovenstukje van de loop vervormd was en ik heb het eigenlijk nooit goed gekregen.nu merk ik dat jij dat probleem blijkbaar niet hebt....................
 
Ah zo, ik dacht dat er iets mis mee was, nu de loop was ook in een geheel.

Grtz Bart.
 
Vandaag eindelijk nog eens kunnen verder werken aan mijn Sherman. :laugh:

De stowing achteraan voor het achterdek de verflaagjes gegeven, nu alles laten uitdrogen en kijken waar moet bijgewerkt worden.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz Bart.
 
Meesterlijk en kan alleen met open mond staren grt
 
Eindelijk nog eens kunnen verder werken aan mijn Sherman, laatste tijd niet echt veel aan modelbouw kunnen doen wegens het werk. :tongue:

Wat heb ik zoal uitgespookt, wel de driver, de kanonnier en de tankcommander zijn geschilderd en geplaatst op hun Sherman. De rest volgt later want deze zijn nog niet klaar.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg attachment.jpg

Verder heb ik de Sherman zelf behandeld met Vallejo Wet effects om regen na te botsen, Herinner je dan de dio zich in de regen afspeelt?

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.php


Zo ik hoop dat mijn volgende update nu wel iets sneller zal kommen, niet te min laat maar horen wat jullie ervan denken.

Grtz Bart.
 
Het ziet er niet slecht uit ;)
Heb wel mijn bedenkingen bij de camo-net dat gevaarlijk dicht bij de tracks hangen, deze zal er waarschijnlijk tussen draaien en alles aftrekken tijdens het rijden, niet??
 
Oh Beyond dat valt wel mee hoor, heb er zelf ook wel wat ervaring mee Het zal hoogstens hier en daar wat scheuren en uitrafelen.
Maar hij is nog niet af, komt zeker goed je zult wel zien.....;)

Grtz Bart.
 
Hij is nog niet af, dus dat belooft want hij ziet er wel nat uit zoals je het ook in je diorama wil uitbeelden. Ik kijk uit naar de volgende update !
 
ik volg hier met veel belangstelling en is al ferm resultaat zover grt.
 
Mooi resultaat tot dus zover..blijf benieuwd naar wat er volgt..!!

Grtz yves,
 
Dat water effect is wel goed gelukt ,de manschappen echter zou ik echter toch een nat uitzicht geven nu blinken ze zowat te fel ,zou dat kunnen met hier en daar wat schaduw te geven ?
 
Bedankt mannen,

Cargomaster1, ik weet niet juist wat er is fout gelopen, ik heb nochtans Vallejo Matt Varnis gebruikt om ze te beschermen. Iemand hier ook al last mee gehad, en hoe opgelost?

Grtz Bart.
 
Beste Bart ik heb ook al ondervonden dat ge mat schildert dat het niet echt mat mat is wel met de airbrush daar doe ik de stoffen zetels van mijn auto's mee en dat lijkt net velours ( floer )
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan