Hoofdsponsor

1/35 Is there anyone who knows where we are? [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natte vorderingen ;)
Zien er goed uit.

Hoe ga je het water "verbinden" met de tank?
Want ik kan me voorstellen dat de tank iets wegzakt in deze natte grond?

Of kwam de tank elders te staan? :33:
 
Mooi bezig Bart, is een knappe , maar ook natte ondergrond aan het worden ;)
 
Thanks mannen

Beyond nu zijn het enkel nog maar de sporen hé, de sporen zitten een deel onder de tank, dus moest ik deze eerst doen anders kom ik er niet meer bij.
Na het tweede fijn laagje komt de Sherman op zijn plaats en dan zal ik bij werken met gekleurde Watter effcts om alles naar elkaar toe te brengen.
Als je kijkt naar een tanks in modder kruipt de modder eigenlijk omhoog langs de rupsen, dat is wat ik wil bekomen.

Gzrt Bart
 
Als dat lukt om het idee te geven dat de tank rijd door de modder zal dat super zijn en kijk er naar uit Bart grt.
 
Hey Bart, dat ziet er al aardig nat uit, die plassen komt dat recht uit een flesje of is dat een eigen brouwsel ?
 
Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken de modder op de tank tracks het water ziet er nu al lekker modderig uit en dan is het nog niet eens gereed :)
 
Gelijk hier mijn laarzen aangetrokken 😉mooi werk welke verf heb je toegevoegd aan het water Bart ziet er alvast topi uit😉
 
Knap modder-/plassenwerk. Ik ben ook wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt...
Het muurtje komt direct tot leven na toevoeging van de vegetatie.
 
Oh, begin hier zowat te blozen met al de mooie reacties.

Het water is gedaan met still water van Vallejo, met daar bij een druppeltje Russian uniform en twee druppels flat earth. Ook Vallejo verfjes.
Voor het moddereffect is het nu nog even experimenteren, maar het komt wel goed.

Grtz Bart.
 
We zijn terug, wat vegetatie bij aangebracht en het slijkwater wat meer naar de kleur van de ondergrond gebracht.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Volgende werk is de aan de bovenverdieping beginnen, om daarna alles "nat" te maken met "regenwater".

Grtz Bart
 
Afgezien van het feit dat ik het water in de plassen er iets te bruin vind uitzien(maar dat is persoonlijk en het zou best kunnen in de Ardennen want ik ben enkel Kempische plassen gewend lol), voelt alles heel natuurlijk en super overtuigend.
 
Ik vind het er ook mooi uitzien en heel overtuigend. Wat de kleur van de plassen betreft in delen van de Ardennen en ook in Duitsland, bleek dat het stof als het zonnig is echt nier meer uit hert tentdoek gaat.Bij het zien van de foto dacht ik direct, dat hadden ze kunnen vermelden in de kampeergids. Zeker met kleine kinderen en oma's die in plassen springen....
 
Heel mooi, maar water ligt stil wat raar beeld geeft op een helling zelfs een beetje water zal altijd een weg zoeken.
grt.
 
Volgende update van dit dioramatje,

De grondlaag voor het huis is ook al klaar, dus zijn we begonnen aan de vegetatie, sporen en plaatsen van attributen.

attachment.jpg

attachment.jpg

Een zich op hoe de muur er nu uitziet. Niet letten op de paal, deze word nog bijgewerkt.

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg

Dan het bovenste gedeelte, met de aardeweg en het huis.

attachment.jpg

Een zicht van op de aardeweg.

attachment.jpg


attachment.jpg

En een het brandhout.

attachment.jpg

Volgende werk is modder en de regen simuleren, denk dat dit een hele klus op zich zal worden.

Grtz Bart.
 
Ja Bart, ik word hier echt vrolijk van om dit te zien en kan daar blijven naar kijken hoe dit in zijn plooi valt grt.
 
Ziet er heel mooi uit!

Wel een vraagje, het lijkt alsof je de bijl tussen het brandhout gestoken hebt? Als je dat zo doet dan blijft ze niet zo staan, maar valt ze naar beneden.
 
Even naar jouw 1ste foto.
Daar zijn bandensporen te zien die het huis/poort in gaan. Deze sporen zijn niet symmetrisch en dat kan niet. Het mag iets schelen maar de spoorbreedte en asbreedte van een voertuig of aanhangwagen veranderd niet bij het draaien.
Nu is dit overduidelijk te veel.
Tevens is de aansluiting van het linker spoor met de rechte sporen op de baan voor het huis niet natuurlijk genoeg. Van zodra het het rechte bandenspoor raakt verdwijnt het in een hoek en dat kan niet.
De plukken gras tussen de bandensporen zou ik iets minder opvallend maken.
 
Het is al een tijdje geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost, maar 1055 regendruppels plaatsen is een hoop werk.:O
Niet te min, het diorama is afgewerkt en hier volgen de eindfotos:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zo, geniet en laat maar horen, mag ik vragen aan een moderator om deze bij de afgewerkte projecten te plaatsen?
Tot de volgende.

Grtz Bart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan