Hoofdsponsor

1/35 Is there anyone who knows where we are? [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volg volledig de vorige opmerkingen en ben erg onder de indruk van het gedane werk Bart knap grt.
 
Amai Bart, chapeau man, dat vergt moed om zo te herbeginnen.
Was zeker niet mijn bedoeling geweest om je dit aan te doen maar de steenstructuur die je nu geplaatst hebt is prachtig en dan nog met recuperatiemateriaal op de koop toe!
Hoop ten volle dat je het zelf ook beter vind en dat je het huis ook kan recupereren.
 
Dank voor de mooie reacties.

Het opnieuw beginnen was voor mij niet zo erg, de reacties waren terecht. Dus had ik er ook geen probleem mee om te herbeginnen, ik maak nu eenmaal graag dio's. Het huis is netjes van de vorige basis verwijderd, de bomen stonden nog niet vast dus die komen ook nog terug, eigenlijk is er dus niets overboord.
Met het vorige dio ondergrondje heb ik iemand gelukkig gemaakt, dus het krijgt een nieuw leven.

Erwin, het had geen zin om in die rots stenen te gaan uithakken, zou niet natuurlijk geweest zijn. dus maar beter opnieuw beginnen.
Zoals je zelf al aangeeft, inderdaad dit is veel beter, en ik had er nog plezier bij om dit op te metselen.

Nu primer, en dan verschillende grijstinten erop aanbrengen.

Grtz Bart.
 
Mooie en sterke start Bart mijn interesse heb heb je alvast geprikkeld 👍👍
 
Dank je wel Danny.

Vandaag verder gedaan met de muur, eerst een soort van scheepsgrijs primer erop gezet.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Na het drogen was ik aan het twijfelen om alle stenen afzonderlijk in te kleuren met verschillende grijstinten, dus er eens uitgetest.
Dit was niet wat ik wilde dus eens de fotos erbij gehaald, waarna ik besloot om eerst een basislaag met German Grey te plaatsen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Dit geeft me meer een granieten indruk. Nu is alles bedekt met een laagje matte vernis.
Volgende stap is een paar washes, eerst een zwarte daarna met iets naar Raw Umber, zo zullen de dieper gelegen delen tot hun recht komen.
Eens dit alles droog is kan ik gaan drybrushen met verschillende grijs en grijsgroene tinten.

Gzrt Bart.
 
Is there anyone who knows where we are ?
Ik weet alleen dat je goed op weg bent Bart, ga zo door ! :)
 
Veel beter geworden ;)
Ook het grijs is iets beter dan de eerste laag.
Benieuwd naar de volgende sessie... ;)
 
Eens kijken of we de muur een iet wat granieten uitzicht kunnen geven.

Begonnen met een wash van Raw Umber, Burnt Umber en een tikkeltje wit,

attachment.jpg

Daarna een tweede wash met een licht grijze tint.

attachment.jpg

Dit alles om een basis kleuren variatie te geven voor de volgende laagjes.

Hierna enkele individuele stenen gekleurd met grijze en bruine tinten.

attachment.jpg

Volgende stappen zijn nog enkele drybrushes en washes, met grijze, oker en iets wat grijs groene tinten.

Grtz Bart.
 
Ziet er al goed uit Bart maar niet vergeten om ze te voegen hé.
 
Knap werk , hier en daar kleine varens uit de voegen laten komen
Gewoon prachtig
 
Dat komt hier dik in orde ! De stenen zien er erg realistisch uit.
 
Ja dat is zeer goed bezig en ben onder indruk van het werk dat je maakt grt.
 
Het is een tijdje geleden dat ik nog even tijd had om hier verder te werken, niet te min heb ik toch de voegen zoals Erwin al opmerkte uitgewerkt. De voegen werden dan gekleurd met een wash van Italian Earth.

Daarna de stenen verder afgewerkt met een aantal drybrushes, eerst was Basalt grey aan de beurt, daarna om het reliëf te benadrukken Basalt grey met een tikkeltje Pale sand.
Om de hoeken en kanten op te lichten gebruikte ik Stone Grey met een klein beetje Basalt grey, daarna heel licht met Silver grey.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Volgende stappen zijn de weg en het bovenliggende gedeelte uitwerken.

Grtz Bart.
 
Bart man die tweede foto ik zou durven beweren dat het verdekke een echte muur is , geweldig
Marc
 
Knap werk Bart, echt waar.
Zie het zo al voor mij met wat begroeiing er tussen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan