Hoofdsponsor

1/35 Russische vluchtelingen van de firma Stalingrad [wip]

Ziet er echt prachtig uit, en ik zie de foutjes niet hoor :nowink:
 
Ok ik zie wat je bedoeld met paard prachtig is dit en volg in stilte verder.
Groeten Pascal
 
Heb een ganse avond liggen klooien aan de teugels, riemen en nog een paar kleine prutsen.
Als ik zie wat sommige hier samenbouwen voel ik me op zo een momenten altijd ne prutser.
Nu nog dat schilderen wat ik erbij gepruts heb en dan proberen een passend vignette of klein dio voor te maken.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Mooie kleuren voor een prachtig setje :)
 
Prachtig kleurenspel jan het enige dat ik nog kan zeggen is mijn complimenten voor dit werk..😉
Misschien interessant voor veel mensen is even vernoemen welke kleuren je hier hebt gebruikt
 
Voor een "prutser" zoals je zelf zegt vind ik dit toch meer als geslaagd hoor Jan.
 
Zeer mooi!
Het enige waar ik iets over kan opmerken is dat de begeleidende vrouw de teugels veel te ver van het paard vast heeft...
Iets wat je als eerste leert bij het paardrijden is dat je de teugels zo dicht mogelijk bij het hoofd van het paard moet vasthouden. Anders heeft het paard te veel bewegingsvrijheid, en zal het niet echt luisteren naar waar het moet lopen....
Het is moeilijker om het paard duidelijk te maken als je naar links of rechts wil of als het moet stoppen ;)
Verder niets dan lof over je werk :D
 
Jan ,prachtige schilderwerken :) zeker niets aan op te merken !
 
Bedankt mensen

Beyond, heb me gehouden aan de boxart en echt gemotiveerd loopt de vrouw ja ook niet. Maar bedankt voor de tip zal het zeker meenemen als ik nog eens iets met een paard maak.

Danny, de rest volgt.

attachment.jpg

Grtx Jan
 
weeral knap zeg plezant om te volgen
 
weer een kunstwerkje erbij Jan , prachtig stukje !!!

grt Nicolas
 
alvast dikke proficiat ook al is het nog niet helemaal af, gewoon prachtig wat je hier weer laat zien.
vgr Marc
 
Oma Kruger, van de firma MB komt de vignette vervoegen.
Ze is in de gewone Mb kwaliteit, wat voor 1/35 zeker goed is.
Het fietsje is voor mijn doen altijd een groot gefriemel en secondelijm aan de vingers, er ontbreken nog enkele delen maar die wil ik pas plaatsen na het schilderen omdat ik anders niet overal aankan.

ondertussen heb ik de eerste verf aangebracht op het figuurtje, de bedoeling is echt de grijze muis zoals ik de oma's ken uit deze periode.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

kritiek en voorstellen mag.
 
ja Jan die fietsen zijn een gepruts maar geven dankbaar resultaat voor de rest kan ik maar bijleren met zoveel mogelijk te volgen grt Pascal
 
Das maar een halve fiets eerste foto een halve achtervork en een halve voorvork bij mijn weten is er maar1 merk die zo bouwt en dat zijn mountain bikes van Cannondale
Marc
 
er ontbreken nog enkele delen maar die wil ik pas plaatsen na het schilderen omdat ik anders niet overal aankan.

niet enkel plaatjes kijken.

Grtx Jan
 
Oma zou misschien beter wat grijs haar hebben ipv dat fel blond? Is maar een idee.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan