Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Pagina vernieuwen........
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Pagina vernieuwen........

Standaard Pagina vernieuwen........

Beste vrienden ...nu staat mijn Laptop zo wat de ganse dag op en staan er een aantal pagina's en of forums open ,nu bemerk ik al een hele tijd dat alle andere open pagina's automatisch om de zo veel tijd vernieuwen,alleen dit forum vernieuwt zijn pagina niet,ook valt de chat na een korte periode ook uit als ik hem niet gebruik .Dit is natuurlijk geen overkomelijk probleem,maar ik vraag me alleen af hoe dat komt .Ligt dat aan één of ander instelling of........???? Heeft iemand hier een antwoord op.....
    groetjes Swa
    "respect kan je alleen maar geven als je geen oogkleppen draagt"

"Als iets niet lukt ..heb je niet gefaald..maar geleerd"

Standaard

Zijn meer forums en andere sites die niet hun pagina's vernieuwen, maar je moet bouwen en niet de hele dag achter de PC zitten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Bekijk bericht
    Zijn meer forums en andere sites die niet hun pagina's vernieuwen, maar je moet bouwen en niet de hele dag achter de PC zitten
    Ron van alles wat ik gebruik van pagina's en geloof me er zijn er veel is dit het enigste ,daarom ook mijn vraag ...en mijn laptop staat hier naast mijn werktafel,dus die staat echt niet in de weg ...om te" moeten" bouwen
    groetjes Swa

Standaard

Het forum vernieuwd zijn pagina niet automatisch.
    En zolang ik al op het forum ben is dit altijd zo geweest.
    Het is ook hierdoor dat de chat dan uitvalt.

Standaard

Ok een heel deftig antwoord op mijn vraag....nu weet ik tenminste dat het niet hier aan dat bakske ligt bedankt
    groetjes Swa

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten