Hoofdsponsor

Pagina vernieuwen........

Spaander

Well-known member
Registered
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
1.181
Beste vrienden ...nu staat mijn Laptop zo wat de ganse dag op en staan er een aantal pagina's en of forums open ,nu bemerk ik al een hele tijd dat alle andere open pagina's automatisch om de zo veel tijd vernieuwen,alleen dit forum vernieuwt zijn pagina niet,ook valt de chat na een korte periode ook uit als ik hem niet gebruik .Dit is natuurlijk geen overkomelijk probleem,maar ik vraag me alleen af hoe dat komt .Ligt dat aan één of ander instelling of........???? Heeft iemand hier een antwoord op.....;);););)
 
Zijn meer forums en andere sites die niet hun pagina's vernieuwen, maar je moet bouwen en niet de hele dag achter de PC zitten :laugh: :laugh:
 
Zijn meer forums en andere sites die niet hun pagina's vernieuwen, maar je moet bouwen en niet de hele dag achter de PC zitten :laugh: :laugh:

Ron van alles wat ik gebruik van pagina's en geloof me er zijn er veel is dit het enigste ,daarom ook mijn vraag ...en mijn laptop staat hier naast mijn werktafel,dus die staat echt niet in de weg ...om te" moeten" bouwen:P:P:P
 
Het forum vernieuwd zijn pagina niet automatisch.
En zolang ik al op het forum ben is dit altijd zo geweest.
Het is ook hierdoor dat de chat dan uitvalt.
 
Ok een heel deftig antwoord op mijn vraag:D:D....nu weet ik tenminste dat het niet hier aan dat bakske ligt:P:P bedankt ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan