Hoofdsponsor

Gothic Knight - Andrea Miniatures

Status
Niet open voor verdere reacties.
Droop,
bedankt voor het compliment, maar ik heb hetzelfde gevoel wanneer ik jou boten bewonder!!!

Rik, jij ook bedankt voor de tip, ga ik wel eens proberen.

Ik was even aan het rondsnuffelen op de shop van modelbrouwers en kwam hier terecht

Modelbrouwers.nl, Modelbouw winkel - osCommerce

Heeft iemand daar ervaring mee? Ik ga het toch eens bestellen, het kan voor andere
projecten ook wel eens van pas komen.


Groetjes

Carl
 
Het schijnt voor vliegtuigen geweldig spul te zijn. Ik heb het eens gezien, ik vond het verdacht veel op ink lijken. Maar dan net wat meer pichment. Zeg maar zoals smoke van vallejo. Je zou het eens kunnen proberen.
 
De Gotische Ridder is eindelijk zo goed als af. Zoals gewoonlijk blijkt dat er na het
nemen van de detailfoto's nog wat kleinigheden moeten bijgewerkt worden.
Ik heb nogal wat problemen gehad met het lijmen van de teugels, bij het minste buigen losten
de lijmpunten :mad:
Zoals gezegd (en aangeraden ;)) is de grondplaat heel basic, wat drybrushen op een donkerbruine
ondergrond en afgewerkt met pastelkrijt...



1_gothic2.jpg


1_gothic5.jpg


Tijd om het volgende project af te werken :)

Groetjes

Carl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kwijl... kwijl... kwijl... .

Daar heb ik geen woorden voor... ... ... .



Droop
 
dank zij jou durf ik niet aan de mijne beginnen
het is wel zeer inspirerend en je haalt veel tips uit je topics (ik toch, ik kan niet voor de rest spreken :D)
en al een hele boel mensen aangezet tot figuurschilderen, maar velen zullen het laten als ze dit zien :haha:
grapje, ziet er prachtig uit
 
Hij is echt heel gaaf geworden. De ridder rijd je blinkend tegemoed. :D Mijn complimenten.

Hoe groot is het model nu eigenlijk? Ik heb toch we een klein kritiek puntje. Maar het kan ook aan de foto liggen. Ik zie bijna geen schaduw in de plaatdelen. Bijvoorbeeld bij de staartrug pantser en dan de zijpantser. Daar zit geen schaduw tussen. Het lijkt voor mij net alsof deze glansend doorloopt. En volgens mij ligt de bovenkant over de zijkant heen toch. Corrigeer mij als ik het verkeerd heb hoor.


heb je dat spul nog geprobeerd waarnaar je vroeg?
 
De grootte zonder sokkel is ong 20cm, dus wel een blikvanger in de kast :).

Wat betreft je stokpaardje (;)), de schaduwen, moet ik wel zeggen dat de onderste foto wat
overbelicht is waardoor alles uitgevlakt lijkt. In werkelijkheid leunt foto 2 dichter
aan bij de realiteit. Die speciale wash was niet op voorraad en wordt nog nagestuurd,
het zou kunnen dat ik die achteraf nog ga uitproberen.

Groetjes

Carl
 
Het zal dan aan de foto liggen. En ja ik ben toch wel iemand met schaduwen. Kijk maar naar mijn elfen enzo. Maar nu ik met die van jou bezig ben amai. Dat valt even niet mee. Nu snap ik ook waarom bij dit soort formaten toch heel ander gewerkt wordt.

Die speciale wash was niet op voorraad en wordt nog nagestuurd,
het zou kunnen dat ik die achteraf nog ga uitproberen.
Ik zou heel graag willen weten wat je ervan vond. :D
 
prachtige figuur, Carl! Als ik je werk zie, krijg ik zin om het ook eens te proberen :)
 
Carl, ik heb geen idee van middeleeuws pantser, maar hij weet me toch serieus te overtuigen, deze blinkende showoff te paard. Ik herinner me scenes uit First Knight, dit is echt net hetzelfde. Dus mijn pet af voor deze moeilijke opdracht ! GUnit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan