Hoofdsponsor

1/12 Mclaren MP4/6 Tamiya 1/12 Marlboro [wip]

Guy dat is raar ik kan gewoon tientallen foto's ineens uploaden , kijk nog eens goed naar de uitleg hierover ergens op ons forum Nog even dit het ziet er gewoon geweldig uit en erg leuk om te volgen
Suc6
Marc
 
ik doe:
Galley - My albums - selecteer een album - afbeeldingen uploaden - groene plus add files - bladeren (op mijn compuer)
en ik ben niet in staat met crtl meerdere aanklikken of shift een hele serie te selecteren.
das heel raar want op ander forum en in gewone documenten enz werk dat wel alleen hier niet zoals hieboven beschreven, doe ik iets verkeerd?

Deed dat hier vroeger altijd zo..



http://www.modelbouwen.be/threads/5...n-gebruiken-in-je-verslag?p=119436#post119436
nog eens bekeken ja inderdaad zo dus he zoals altijd..
RaaR! soit 1voor 1 dan.
 
Ik heb nog nooit één foto naar dit forum geüpload en daar ben ik de goden eeuwig dankbaar voor en vice versa.

Als je echt je foto's fatsoenlijk wilt hosten, gebruik dan een externe partij zoals Flickr. Je kunt voor elk forum dezelfde hyperlink gebruiken om de foto's te tonen.
 
Ik treed @Roy in deze bij. Ik heb een vermoeden dat het van de Windows / Browser versie afhangt.
Vroeger lukte het mij ook steeds om meerdere bestanden te uploaden en van de ene op de andere dag niet meer.
Vervolgens ook nog eens problemen met de grootte van de foto's die door de browser werden aangepast...
Enkel Miserie.

Ik ben dus ook overgeschakeld op Flickr.

Enkel voordelen. Ik maak mijn foto's met m'n Iphone. En je kan deze rechtstreeks via de Flickr app nemen.
Ze staan dus automatisch op Flickr en op de PC kan je dus onmiddellijk de URL gebruiken om de foto's te plaatsen.

Succes met dit erg mooie project. Eerste keer dat ik deze zie en ben onder de indruk. Een volger bij dus.

Groeten,
Dirk
 
Ik doe het al jaren zoals het hier is aan gegeven en nog niks problemen gehad en zoveel foto's achtereen
Marc
 
Vergeet ik het nog te vragen:
Ik kan voor 1 of andere reden (enkel op dit forum/ website) niet meerdere Fotos selecteren om te uploaden,
dit moet 1 voor 1 uploaden dit is enorm tijd consumerend..

Heeft iemand een idee hoe dit komt ?
is er een instelling verkeerd/veranderd op de website ?

Nee op deze site is niets veranderd en ik laad hier meerdere foto's achter elkaar op. Dit is in je besturings systeem gewijzigd sinds de invoering van Windows 10 Is tevens echter ook afhankelijk van je browser. In ieder geval word de ouderwetse Shockwave Flash niet meer ondersteund. Hier zijn een aantal topics over, maar dat opzoeken duurt langer als hier even neer typen. De reden is dat Windows forums zoals deze wil dwingen andere besturingssystemen te gebruiken, waar je dan een andere plug-inn op het forum heb.
Edit ook dat is sinds 9 april weer veranderd


Om hier meerder foto's te upladen:
Zo heeft Edge een nieuw ingebouwde sinds de invoering van Windows 10. Die niet werkt. Firefox en Chrome denken zoek het zelf maar uit en daar moet je hem downladen. Op dit moment zijn er voor de shockwave flash weer andere toevoegingen of players. Alleen zoals Firefox noemt hem na het downladen gewoon weer Shockwave. Maar zoals bij Softonic kan je snel de player met de juiste huidige benaming vinden. Of genoemd/ te zoeken als Adobe Flash Player
Ik heb deze en kan perfect meerder foto's tegelijk selecteren https://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Hier op dit forum foto's upladen bevalt mijzelf beter dan het gebruik van een externe partij. Welke ik ook uitgeprobeerd heb, en niet tevreden was over het gemak. Maar zoveel mensen, zoveel smaken.


attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt om jullie ervaringen ivm fotos hier te delen,
Ik zal een van deze eens kijken naar wat Roy zegt en het
proberen via Flickr.
 
Mooi werk wat je hier laat zien.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan