Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Flak 38

Jammer dat je dit niet kon afwerken, maar één week voor dergelijke kit is niet veel...
Toch een bewonderenswaardige prestatie ;)

Bedankt man, had de inhoud van de doos niet bekeken en er was heel wat meer PE dan ik oorspronkelijk dacht.
Ook werkte de PE niet echt mee en heb ik door omstandigheden 2 dagen bijna niet of totaal niet kunnen bouwen.
Was ook de moed wat kwijt toen de PE niet echt wou mee werken (en heb toen de dochter wat bij gestaan met tips) en plots de neiging had om weg te springen, vooral de kleine stukjes (die nu nog zoek zijn) die ik dan van de PE sprue moeten scratchen heb.
Al bij al was het leuk om doen en zowel ikzelf als de dochter kijken er al naar uit voor de volgende groepsbuild.
De dochter heeft zelfs al gevraagd wanneer de volgende is. :D :D :D
Ben er zelfs van geschrokken hoe ze steeds maar bleef verder bouwen, zeker aan deze kit.
Normaal moet ze totaal niet weten van Duitse voertuigen uit WWII maar nu deed ze flink verder en al zeg ik het zelf gezien haar leeftijd (11 jaar) en haar zeer geringe ervaring heeft ze toch een mooi resultaat geboekt met haar Zundaph.

Op naar de volgende. :D :D :D
 
Rusky, je zal wel Buzzy zijn hier, vermoed ik. De Flak ziet er keurig geschilderd uit. Probeer de lopen nog in Gun Metal te schilderen, want die werden niet mee met de installatie geschilderd en werden ook snel vervangen.
 
een mooi resultaat wat al gemaakt is.
 
knap hoor in deze tijts spanne nu nog rustig afwerken want het zou zunde zijn moest het zo blijven staan natuurlijk
 
Rusky, je zal wel Buzzy zijn hier, vermoed ik. De Flak ziet er keurig geschilderd uit. Probeer de lopen nog in Gun Metal te schilderen, want die werden niet mee met de installatie geschilderd en werden ook snel vervangen.

Het is inderdaad Buzzy, 😄 de dochter haar account stond nog open en had het niet gezien.
Allen alvast bedankt voor de complimenten.
Deze zal zeker verder afgewerkt worden.
Ook de lopen zullen in gun metal gezet worden en dan wat verweren e maar niet teveel. Het is de bedoeling dat hij er vrij nieuw uit ziet en nog niet veel gevechten gezien heeft. Zal dus enkel iets meer diepte geven en een klein beetje stof.
 
Vandaag toch nog iets gedaan aan de Flak, met een lichtere grijze tint overneveld om diepte te krijgen in de Flak.
Op sommige plaatsen blijkbaar iets te veel maar dat lossen we dan wel op in een verdere fase van verwering.

20160111_021756_zpsigs8nf5m.jpg

20160111_021815_zpseteuibcp.jpg

20160111_021840_zpstzmy4y0i.jpg
 
Mooi gedaan. Het lijkt of Tobback het ding op en neer aan het gooien is...
 
Mooie basis om op verder te werken persoonlijk zou ik de lopen wat uitboren maar voor de rest knap werk...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan