Hoofdsponsor

draken elf[wip]

Erwin nie lachen met de mensen ( heu draken hun handicap ) he
Knap werkje weeral, het gaat hier weer goed , tof
Marc
 
ik heb effe een sterke close-up gemaakt , ze is niet bepaald moeders mooiste maar volgens mij kan ze er wel mee door, al begrijp ik dat smaken soms verschillen :D

attachment.jpg

voor die ene figuur om de 2 jaar die ik geschilderd krijg ben ik een tevreden scheepsbouwer :laugh:
ach ja , en als het niet goed is moet iemand het wel zeggen, anders ga ik het nooit leren.
dus bedankt voor de reactie's

vgr Marc
 
Mooie start persoonlijk zou ik het rechter oog aanpassen deze staat nog niet goed...
 
We zitten weer een weekje aan zee en dan volgt hier een update naar gewoonte .
De laatste opmerking in het oog gehouden tijdens het inelkaar zetten en de laatste details bij werken. Ik had de figuur eerst in glans vernis gezet om daarna de delen huid in een matte vernis nog eens over te doen. Maar ik merk nu nauwelijks verschil, iemand een tip?
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Volgende stap zal nu thuis moeten uitgevoerd worden, het samen stellen en afwerken van het duo,
Tot later,Marc
 
De kleuren zijn speciaal gekozen en vind deze geslaagd .
Als je de ogen wat kan bijwerken zit je zeer goed.
mooi.
 
Vermits het weer mijn planning volledig in de war stuurt toch maar even profiteren om dit werkstukje verder af te werken.
In tegen stelling tot wat men ons wil laten geloven in films en boeken zijn elfen en draken niet meer zoals vroeger van het zelfde postuur als wij maar heb je een scherp oog nodig om ze heden vandaag nog waar te kunnen nemen. Vandaar mijn dio niet in schaal 1/35 maar 3/1.
ik hoor jullie al denken waar gaat ie nu weer heen, maar dit zal snel duidelijk zijn bij het bekijken van de foto's.

als eerste dus de ondergrond in 3/1,
we hebben een blad wat vergroot... , nee hoor ,gewoon een heeeeeeel groot blad gezocht van 30 cm en dit na drogen en behandeld te hebben met vernis op een plexi plaat gekleefd waar onder we ook meteen een voetje kleefden om het wat te verheffen van de tafel.
Daarna met de dremel de randjes netjes geschuurd zodat plaat en blad dezelfde contouren hadden.

attachment.jpg

attachment.jpg

hierna heben we het blad terug aan de tak gekleeft die we eveneens op de steun bevestigd hebbn.
Hiervoor zijn we diep het bos ingetrokken om de juiste tak met mos begroeid te vinden.

attachment.jpg

Natuurlijk nog wat extra zijtakken bevestigd met behulp van een messing pen en hout lijm.

attachment.jpg

En hierop uiteraard beide figuren eens gepositioneerd.

attachment.jpg

attachment.jpg

Draak is ok , Elf lijkt wel van de stam te vallen ,
Nog even geduld dus en op zoek naar enkel andere poses of opstellingen.
tot later, Marc
 
Prachtige figuur en draak :wow:, en zeer origineel gepresenteerd.
Nu nog de juiste positie vinden voor je elf ;)
 
Mooie presentatie Marc . Pascal
 
Heel originele opstelling.
Blijkt nu dat de elf en de draak vrienden zijn, ik dacht voorheen dat de elf de draak ging aanvallen.
 
Het eerste idee was om ze tegenover enkele drakendoders te plaatsen maar deze laatste vond ik niet , dus was het even brainstormen over een andere opstelling.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk
 
Inderdaad val die draak niet aan, die zijn lief. Heel mooi gevonden!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan