Hoofdsponsor

1/72 Boedapest, spring 1945 - Vomag 7 met Flak 88 type 18 [DONE]

Prachtig stuk, zeker in deze grote da krijg ik met mijn dikke vingers niet gebouwd denk ik.
Het van verf voorzien zou wel nog lukken, het bouwen is voor mijn kunnen onbegonnen werk.

Grtx Jan
 
Hey Grijze Wolf,

Mercie, maar wat jij presteert is ook ongelofelijk man, daar leren we ook van....;)
Het bouwen gebeurt hier ook met pincetten en tandenstokers en met veel geduld.....want het lukt soms niet en een keer of 20 proberen is niet uit de lucht gegrepen.....
Nogmaals dikke mercie aan allen om te volgen....;)
 
Swaken,

Hiervoor doe ik mijn hoed af meneer,wat een prachtstuk heb je hier afgeleverd.Chapeau
 
Om dan dit diorama op de ledendag te zien, doet me toch weer verschie... ehm... verbaasd staan over hoe klein het allemaal is. Natuurlijk, de schaal is bekend, maar dan nog is het allemaal weer kleiner dan ik dacht. Ik was echt aan het zoeken 'waar is dat dio nou' maar het is nauwelijks groter dan een gemiddelde 1/24-auto dus het duurde even voordat ik het gevonden had :D

Werkelijk prachtig, ik heb er minutenlang naar gekeken en als bij mij eenmaal het stadium gepasseerd is dat ik geen fouten kan vinden, slaat mijn zoektocht over op een zege van de bewondering. En dat compliment krijgt een modelbouwer van mij écht niet snel.
 
mooi werk en ben van al uw werken onder indruk grt Pascal
 
Hey,

Dikke mercie jongens voor jullie commentaren.....:). Het doet deugd zulke comments te horen van ervaren modelbouwers....;)
Mocht het niet goed zijn hoor ik dit uiteraard ook graag, daar dit dan een leermoment kan zijn. Maar blijkbaar slaat het concept aan, dus ik vermoed dat ik mijn werk goed gedaan heb....
 
Awel kmoet zeggen ik was hier opt forum al onder den indruk maar in real life was het onvoorstelbaar knap..Wou er nog een paar vragen over stellen maar das er niemeer van gekomen,spijtig genoeg...
Er was iets overgebracht dat het geheel een matte maar zeer gedetailleerde look gaf..het bracht een meerwaarde over het geheel,kan het niet anders verwoorden, heb er met Pascal ook nog over gehad..

Grtz yves,
 
Swaken zeker en vast man ik heb het altijd bewonderd maar toen ik het in het echt zag kon ik mijn ogen echt niet geloven zo klein en zo mooi werkelijk ik had me het echt groter voorgesteld niet dat dat negatief was of is integendeel omdat het zo klein is , is het nog mooier
Proficiat
Marc
 
Mooi werk met de kurk. Ziet er fantastisch uit. Ik leer weer veel bij vanavond. Moet nog veel inlezen in dit onderdeel. Geeft gewoon de kriebels om al het mooie werk te zien.
 
Maar wat een prachtig geheel is het geworden. Vooral de kleine details. ik zie bijvoorbeeld dat je in de goot wat los zand of iets in die richting hebt liggen. Prachtig werk. Vooral voor mij omdat ik nog nieuw ben in het dio gebeuren. Complimenten.
 
Hey,

Homeghost, Indd, het zijn zeer kleine steentjes, treinmodelbouw afkomstig, en stelt eigenlijk het verzamelde vuil en steenslag voor die je in het 'echt' ook in de goot aantreft. Dit was de bedoeling ervan en je hebt dit heel goed opgemerkt.
Bedankt voor het volgen en ik denk om hem eens in te zetten in de wedstrijd van Putte, we zullen wel zien wat het zal opleveren.
 
sprakeloos...

Van welk merk zijn die figuren?
Heb je anders daarover tips?
thx!
 
Hey,

Bedankt voor je comments JanWRP, ik heb er wel een tijdje aangezeten zulle, da's niet op 1,2,3 afgewerkt.
Voor de figuren heb ik eens moeten spieken in mijn schrijfsels, ja, ik maak bouwverslagen van mijn modellen, en de figuren komen van MIG en Resicast.
Alle kleuren op het diorama zijn van Vallejo model color.
Welke tips wil je eigenlijk, specifieer je nader en dan kan ik zien om je te helpen... ;)


en btw, ja, hij heeft ook nog eens een prijsje gehaald te Lingen, Duitsland, in de categorie diorama in kleine schaal, masters, een gouden plakke…. :)
en hier het fotoke..

attachment.jpg


voila se...
 
Hoe is 't mogelijk... helemaal aan me voorbij gegaan deze :wub:

Bijzonder mooi kunstwerk Swaken !! ik doe mijn pet af en maak een buiging... :sleep:

Geen overdreven opvulling, details die er toe doen en in zijn geheel prachtig afgewerkt, kortom : grote klasse !! Applaus
En verdiend beloond met een gouden plak, alsnog gefeliciteerd :)

groeten ;)
 
Beste Peter,

Buig maar niet te diep, da’s niet goed voor de rug, rechtstaand is ook goed zulle....;)
Maar toch mercie voor je comments....
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan