Hoofdsponsor

1/72 Boedapest, spring 1945 - Vomag 7 met Flak 88 type 18 [DONE]

Swaken, dit zou zelfs op 1/35 grote kunst geweest zijn. Ik zat op die schaal net te knoeien met rifle racks maar ik zie dat jij dat nog eens half zo groot hebt gemaakt. Je hebt weer goeie figuurtjes gevonden.
 
Swa schitterend geworden, ik zie zoveel moois. Telkens iets anders om naar te kijken. Schitterend man!!
 
genieten keer op keer grt Pascal
 
petje af!

Hoop deze eens een keertje live te kunnen bewonderen ergens. Dan ga je wss nog veel meer details zien. Ik moet er niet aan denken om dit klaar te krijgen, laat staan op deze schaal.
 
Ikzelf weet hoe klein schaal 1/72 is en kan dus kort zijn....

PRACHTIG WERK Swaken :wow:sdfkkjskng
 
Een prachtige "Swakenistiaanse" realisatie zoals we van hem gewoon zijn.
Geloof me vrij dat het vol staat van details want ik heb het mogen aanschouwen van bouwdoos tot dio.
Toch mis ik nog ergens die spinnenweb met dat (haken)kruisspinnetje (intern club grapje) :laugh: :laugh: :laugh:

Proficiat Swaken.
 
weer een topwerk,zal op veel belangstelling kunnen rekenen
over gans de wereld,beurzen-internet-magazines,proficiat.
 
Hey,

Een grote dank u wel jongens.....:)
Meestal is het de bedoeling van een diorama om sporadisch iets prijs te geven en dan beter te gaan kijken naar het stuk, om dan vast te stellen dat er nog meer te zien is.....ik poog om zo te werk te gaan, en hopelijk lukt me dat wel....
Ik zal hem eventjes meebrengen naar de ledendag, dan kun je hem in het 'echt' zien, want ondanks de kleine schaal is dat een giga ding van vrachtwagen...
ben serieus blij dat ik hem gebouwd heb, ik denk dat het toch een raar ding zal zijn tussen al dat tankgeweld. ;) :)
 
Topklasse inderdaad, hier kan ik makkelijk een uur naar kijken, zoveel moois dat er te zien is van de ragfijne omheining tot de uit de kluiten gewassen Flakopstelling.

Deze ga ik zoeken op de wedstrijdtafel.

Proficiat Swaken !
 
Petje af om zo'n mooi diorama neer te zetten op deze schaal, prachtige details. Complimenten.
 
Wederom een prachtstuk Swaken , zal een prijsbeest worden ! :)
 
Zeker een zeer geslaagd diorama geworden en dat allemaal in de priegelschaal :) Ook het hondje met de bij behorende nattigheid is een mooie toevoeging .
 
Hey,

Mercie jongens voor jullie comments.... :)
We zullen wel zien wat het zal opleveren, ik heb geen hoge verwachtingen (meer).... ;)
Ron, de hond met zijn nattigheid is een kleine knipoog en humor-item die ik poog erin te steken....
 
Wat kunnen we daar nu van zeggen he zalig om naar te kijken elke keer ik kijk zie ik nieuwe dingen mooie miniatuur zalig om zoiets op de kast te hebben staan
Marc
 
Vitten op details van details is waarschijnlijk de beste manier om kunstwerkjes neer te zetten. Momenteel ben ik die toer aan het opgaan en rust ik niet meer voordat het zelfs op de vergrotende foto's goed is. Als ik zo'n werken als dat van jou hier zie voorbij komen blijkt het heel goed mogelijk te zijn om een topniveau te halen want dit hier hoort zeker bij de top.
 
Mijn oprechte bewondering Swaken om dit op 1/72 te verwezenlijken...De details,het voertuig de omkadering ,kortom alles is er wat er moet zijn ...!Respect man..!!
Hopelijk kan ik deze eens in real life zien op de ledendag 😆...

Grtz yves,
 
Hey,

Mercie jongens, terug voor jullie comments, ge gaat me doen blozen zulle....:)
Dio wordt meegebracht op ledendag, dus ga je op het gemak eens kunnen bekijken en bekritiseren.... ;)
MrArtex, iedereen kan dit hoor, het grote geheim achter modelbouw is veel geduld en stelen met de ogen, ook ik doe dit, twijfel daar niet aan, en niet opgeven....dat staat er bij mij niet in....;) :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan