Hoofdsponsor

1/6 Jill Valentine (KIP, Japanse garage kit)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beyond

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
12.030
Ik ben onlangs, tegen mijn voornemen in om aan verschillende projecten tegelijk te beginnen, toch begonnen aan deze figuur...

DSC03071.jpg
(foto boxart)

Met dit als inhoud:
DSC03072.jpg

Binnenkort een kleine update...

Groeten, Beyond
 
Laatst bewerkt:
Deze ga ik zeker proberen om te volgen.
Want eigenlijk zou ik ook eens moeten beginnen, een figuurtje afwerken.
Heb er nog 2 liggen van Verlinden.
Namelijk:
Miss Dessert Storm

0912.jpg

En Top Gun Girl

1009.jpg

Misschien eens als tussendoortje meepakken :D :D

Erik.
 
het ziet er weer een mooie uitdaging uit.........iets helemaal anders dan een King.....maar ik twijfel niet aan de goede afloop.......weer ééntje om te volgen,maar hier heb ik echt geen kaas van gegeten..........:D:D:D:D
 
Erik.......noem jij dat een tussendoortje.......ik vind dit al meer een zevengangen menu.......maar ..ziet er prachtig uit....:D:D:D
 
Swa, ik hou wel eens van een beetje gastronomie :D

Erik.
 
Dat is eens iets anders dan tanks hé ? Ben benieuwd of je haar ook gaat "verbouwen", misschien met een PE-setje of zo ? Ze kan volgens mij wel een beugel gebruiken :k

Groeten, Pascal
 
Hallo mannen,

Leuk om te zien dat er belangstelling is voor Jilleke :k

@Modelbouwerke,
Hier twee foto's van mijn eerste grote figuur die ik zo'n 12 à 15 jaar geleden eens geschilderd heb, het was tevens mijn eerste kennismaking met 120mm én met olieverf in de modelbouw.
Het moest er eentje zijn met veel naakte huid, want het was de bedoeling om huid te leren schilderen...
En aangezien ik een man ben, is het dit figuurtje geworden :k :D:D:D
Grappig dat je hetzelfde figuurtje liggen hebt:

Eigenwerk003.jpg

Eigenwerk004.jpg

@Ardenneoffensief,
Dit figuurtje is voor mij ook een "tussendoortje", aangezien de KT de hoofdschotel is momenteel :D:D

@Pascal,
Bij deze geen verbouwingen, ben niet zo te vinden voor plastische chirurgie :D:D.
Ze ziet er mooi genoeg uit zonder...:k

Het zal een projectje worden die ik op het gemak ga doen, ze moet er "perfect" uitzien, want ze wordt een cadeau voor mijn schoonbroer...

Grtz,
Beyond
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een foto nadat ze wat "opgeknapt" is, met een aansteker ernaast, zodat je de grootte even kan inschatten.

DSC03165.jpg

Het opknappen ging zeer vlot, weinig flash, redelijk zacht resin en mooi gegoten.
Slechts enkele luchtbellen en naden die moeten opgevuld worden met putty...

Grtz,
Beyond
 
Laatst bewerkt:
Hey Beyond,

Miss Desert Storm ziet er heel goed uit Applaus Applaus Volgens mij hadden de amerikanen beter deze soldate en haar vriendinnen Irak laten binnenvallen, dan was de oorlog direct gedaan geweest :D :D

Dat figuurtje van Jill Valentine ziet er bekend uit. Is het misschien een personage van een game ?

Groeten, Pascal
 
Hey Pacal,

Bedankt voor je comments over Miss Desert Storm.cute

Wat Jill Valentine betreft, er bestaat een game van denk ik, ben niet zo op de hoogte daarvan.
Wat ik wel weet is dat er een film is waar Jill Valentine een hoofdrol in speelt, namelijk Resident Evil.
Zou het eens aan mijn "schone" broer moeten vragen, die is daar meer van op de hoogte...

Beyond
 
Wat een figuurtjes, wie zou die niet willen afwerken ;-)


Alle gekheid op een stokje, erg mooi hoor.
 
Hey Kerels,

Hier dan twee foto's van Jill in de primer, om de onvolmaaktheden op te kunnen sporen en de luchtbellen te detecteren.

DSC03205.jpg

DSC03202.jpg

Zoals je kan zien zijn er enkele luchtbellen op haar... bumpers :D:D:D

Nu nog wat opvullen met putty, nog wat opschuren (heb daar tot nu toe het meeste werk in gestoken..) en dan terug een primer erop.

Groeten,
Beyond
 
Laatst bewerkt:
Misschien weer en stomme vraag(ach ja die bestaan er niet:D)Is er bij deze figuurtjes enig spuitwerk mee gemoeit,of is dit zuivere handschildering?????
Als ik die afgewerkte figuurtjes zie.....ammaaaaaaiiiiiiiii :|:|
 
Ik dacht éérst dat het "SPROETEN" waren :D:D:D:D:D,maar ze ziet er al heel anders uit na een éérste behandeling................
:k:k
 
Eerst gaatjes boren op haar .... bumpers om dan te kunnen zeggen dat dat plekje veel schuurwerk nodig heeft :D:D

Erik.

P.S. Hoop dat mijn Miss Dessert Storm er ooit zo knap uit komt te zien.
 
Miss Dessert Storm, Erik ? Is dat dan Mevrouw Nagerecht Storm ? Zo'n dessertje wil ik wel hoor !

Zelf heb ik nog niet eerder een pinup geschilderd, maar als ik er ooit eentje style jaren 40 op de kop kan tikken, zal ik het zeker doen.

Ook deze Japanse figuren vind ik zeer artistiek. En verdorie sexy ook (gedachten dwalen af, foei !).

Succes ermee ! GUnit.
 
Laatst bewerkt:
Is er bij deze figuurtjes enig spuitwerk mee gemoeit,of is dit zuivere handschildering?????|

Hoi Swa,

Mijn miss desert storm is volledig handgeschilderd.

Bij Jill is de ondergrond gespoten met primer uit een spuitbus.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik haar met de airbrush zal proberen te schilderen, of deze met de hand ga doen (met olieverf), of misschien zelfs een mengeling van de twee???
Je moet weten dat ik met de airbrush zowel als (bijna) géén ervaring heb :s:s:s
Maar ik heb er wel enkele liggen, dus ze zullen ééns in gebruik moeten genomen worden hé :k

Groetjes,
Beyond
 
Miss Dessert Storm, Erik ? Is dat dan Mevrouw Nagerecht Storm ? Zo'n dessertje wil ik wel hoor !
Zelf heb ik nog niet eerder een pinup geschilderd, maar als ik er ooit eentje style jaren 40 op de kop kan tikken, zal ik het zeker doen.
Ook deze Japanse figuren vind ik zeer artistiek. En verdorie sexy ook (gedachten dwalen af, foei !).
Succes ermee ! GUnit.

Hey GUnit,
Het is inderdaad een nagerechtje, maar als je eraan begint zou je wel eens durven willen dat het een hoofdgerecht wordt... :D:D

Als je een pin up zoekt style '40, dan kan ik zeggen dat Phoenix follies deze in hun gamma hebben/hadden (ben niet zeker of deze firma nog bestaat, maar ze leveren/leverden wel super kwaliteit...)

En inderdaad, 't is soms wel moeilijk om te blijven focussen op het feit dat je met modelbouw bezig bent, ze laten je soms vlug afdwalen naar andere oorden cute ^^ :s :D:D

Grtz,
Beyond
 
Eerst gaatjes boren op haar .... bumpers om dan te kunnen zeggen dat dat plekje veel schuurwerk nodig heeft :D:D

Erik.

P.S. Hoop dat mijn Miss Dessert Storm er ooit zo knap uit komt te zien.

ROFL... echter, ik denk dat ze eerder plezier zal hebben in wrijven dan in schuren cute
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan