Hoofdsponsor

1/6 Jill Valentine (KIP, Japanse garage kit)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is beter dan er voor ook hoor Beyond om eerlijk te zijn,nu is het werkelijk als huidkleur en komt mooier naar voor ook.
Dit word een knappe dame;zeker weten!!
 
Precies mijn gedacht Hugemikus en Doomwad.
Maar de vorige sessie ben ik gestopt om redenen van "klontertjes" in de verf. Het was toen ook wel de bedoeling om een blekere huidskleur te bekomen, maar niet ten koste van de afwerking ;)

Toch bedankt voor jullie reactie, een bevestiging is altijd leuk om horen :D
 
Ziet er zeer netjes uit Beyond.
Ik heb alleen 1 vraagje.
Speelt ge ook met den dremel onder u vrouw haar rok?:):
 
Bedankt Fred :)

Nice, wat voor merk en schaal is dit eigenlijk?

Intussen wat opzoekingswerk gedaan (hoe meer info hoe beter hé ;) ), en tot deze ontdekking gekomen:
De uitgever/ontwerper? van dit figuur is KIP, en de schaal is 1/6, het betreft een Japanse garagekit.
De titel is daarom ook aangepast :D
 
Laatst bewerkt:
Zo, terug een update over onze Jill :)

Vandaag begonnen met het gezicht een beetje leven te geven, en hoe kan dat beter dan met de ogen...

Ik heb mijn schoonbroer (voor wie het bestemd is) de keuze gelaten om te kiezen voor de kleur van de ogen en het haar.
Hij heeft gekozen voor bruine ogen en zwart haar.

Bij deze dus:

Let wel, dit is een macro opname, dus zie je veel duidelijker dat Jill tijdens het aanbrengen van haar eyeliner geen te vaste hand had (waarschijnlijk aan de drank gezeten gisteren?? ;) )
045-Jill valentine.JPG

En hier heeft ze alvast haar pruik eens opgezet voor de foto's:
046-Jill valentine.JPG
047-Jill valentine.JPG

Geef gerust tips of opmerkingen ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat wordt hier een schuune madam!
6.gif



Droop :D
 
Man, wat een lekker ****.
Ziet er goed uit.
 
Merci makkers :D

Geen probleem hoor Doomwad, info over Jill is welkom ;)
 
Juist daarom,maar moet zien wat ik zet;) daarom de voorvermelding offtopic erbij snap je.
Ik speel reeds vele jaren resident evil en ken de personage's goed,net als jill is er ook chriss renfield die haar in de meeste gevallen bijstaat.
Er bestaat een vaste site van de resident evil games daar kan je eventueel ook nog terecht.
Patje.

hier zo Beyond RES.
 
Die wil ik ook wel eens dremelen ! Goed spuitwerk ook nu we toch bezig zijn !
 
mooi gedaan , ze ziet er al wat beter uit met de pruik.
 
ze begint er goed uit te zien beyond ;)
 
Aaah Resident Evil, vandaar dat me die naam en figuur bekend voorkwam :D
 
Idd het is een spelfiguur en werkelijk ui resident evil.Vooral in deel drie"nemesis" word ze heel mooi naar voor gebracht hoewel de video kwaliteiten nog in de kinderschoenen stonden
 
beyond , een zeer geslaagd huidskleur

tom
 
jawadde die mag mij ook ne keer ******* zunne. hmmm iemand de reportage gezien over realdolls op 2 BE????? verry good, verry good indeed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan