Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Jill Valentine (schaal: 1/6 merk: KIP, Japanse garage kit) [DONE]
Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 122

Discussie: Jill Valentine (schaal: 1/6 merk: KIP, Japanse garage kit) [DONE]

Standaard Jill Valentine (schaal: 1/6 merk: KIP, Japanse garage kit) [DONE]

Ik ben onlangs, tegen mijn voornemen in om aan verschillende projecten tegelijk te beginnen, toch begonnen aan deze figuur...

(foto boxart)

Met dit als inhoud:

Binnenkort een kleine update...

Groeten, Beyond
    Laatst gewijzigd door Beyond; 20-03-11 om 03:18

Standaard

Deze ga ik zeker proberen om te volgen.
    Want eigenlijk zou ik ook eens moeten beginnen, een figuurtje afwerken.
    Heb er nog 2 liggen van Verlinden.
    Namelijk:
    Miss Dessert Storm

En Top Gun Girl

Misschien eens als tussendoortje meepakken

Erik.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

swa I
    Gast

Standaard

het ziet er weer een mooie uitdaging uit.........iets helemaal anders dan een King.....maar ik twijfel niet aan de goede afloop.......weer ééntje om te volgen,maar hier heb ik echt geen kaas van gegeten..........

swa I
    Gast

Standaard

Erik.......noem jij dat een tussendoortje.......ik vind dit al meer een zevengangen menu.......maar ..ziet er prachtig uit....

Standaard

Swa, ik hou wel eens van een beetje gastronomie

Erik.
    Grtz Erik.

Standaard

Dat is eens iets anders dan tanks hé ? Ben benieuwd of je haar ook gaat "verbouwen", misschien met een PE-setje of zo ? Ze kan volgens mij wel een beugel gebruiken

Groeten, Pascal

Standaard

Hallo mannen,

Leuk om te zien dat er belangstelling is voor Jilleke

@Modelbouwerke,
    Hier twee foto's van mijn eerste grote figuur die ik zo'n 12 à 15 jaar geleden eens geschilderd heb, het was tevens mijn eerste kennismaking met 120mm én met olieverf in de modelbouw.
    Het moest er eentje zijn met veel naakte huid, want het was de bedoeling om huid te leren schilderen...
    En aangezien ik een man ben, is het dit figuurtje geworden
    Grappig dat je hetzelfde figuurtje liggen hebt:

@Ardenneoffensief,
    Dit figuurtje is voor mij ook een "tussendoortje", aangezien de KT de hoofdschotel is momenteel

@Pascal,
    Bij deze geen verbouwingen, ben niet zo te vinden voor plastische chirurgie .
    Ze ziet er mooi genoeg uit zonder...

Het zal een projectje worden die ik op het gemak ga doen, ze moet er "perfect" uitzien, want ze wordt een cadeau voor mijn schoonbroer...

Grtz,
    Beyond
    Laatst gewijzigd door Beyond; 23-11-08 om 17:05

Standaard

Hier nog een foto nadat ze wat "opgeknapt" is, met een aansteker ernaast, zodat je de grootte even kan inschatten.

Het opknappen ging zeer vlot, weinig flash, redelijk zacht resin en mooi gegoten.
    Slechts enkele luchtbellen en naden die moeten opgevuld worden met putty...

Grtz,
    Beyond
    Laatst gewijzigd door Beyond; 23-11-08 om 17:07

Standaard

Hey Beyond,

Miss Desert Storm ziet er heel goed uit Volgens mij hadden de amerikanen beter deze soldate en haar vriendinnen Irak laten binnenvallen, dan was de oorlog direct gedaan geweest

Dat figuurtje van Jill Valentine ziet er bekend uit. Is het misschien een personage van een game ?

Groeten, Pascal

Standaard

Hey Pacal,

Bedankt voor je comments over Miss Desert Storm.

Wat Jill Valentine betreft, er bestaat een game van denk ik, ben niet zo op de hoogte daarvan.
    Wat ik wel weet is dat er een film is waar Jill Valentine een hoofdrol in speelt, namelijk Resident Evil.
    Zou het eens aan mijn "schone" broer moeten vragen, die is daar meer van op de hoogte...

Beyond

Standaard

Wat een figuurtjes, wie zou die niet willen afwerken ;-)

Alle gekheid op een stokje, erg mooi hoor.
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las"
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

Hey Kerels,

Hier dan twee foto's van Jill in de primer, om de onvolmaaktheden op te kunnen sporen en de luchtbellen te detecteren.

Zoals je kan zien zijn er enkele luchtbellen op haar... bumpers

Nu nog wat opvullen met putty, nog wat opschuren (heb daar tot nu toe het meeste werk in gestoken..) en dan terug een primer erop.

Groeten,
    Beyond
    Laatst gewijzigd door Beyond; 23-11-08 om 17:14

swa I
    Gast

Standaard

Misschien weer en stomme vraag(ach ja die bestaan er niet)Is er bij deze figuurtjes enig spuitwerk mee gemoeit,of is dit zuivere handschildering?????
    Als ik die afgewerkte figuurtjes zie.....ammaaaaaaiiiiiiiii

swa I
    Gast

Standaard

Ik dacht éérst dat het "SPROETEN" waren ,maar ze ziet er al heel anders uit na een éérste behandeling................

Standaard

Eerst gaatjes boren op haar .... bumpers om dan te kunnen zeggen dat dat plekje veel schuurwerk nodig heeft

Erik.

P.S. Hoop dat mijn Miss Dessert Storm er ooit zo knap uit komt te zien.
    Grtz Erik.

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Tanks op schaal 1:6 én 1:4
    By Droop in forum RC Off-topic
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 24-07-09, 15:31

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten