Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Amerigo Vespucci

de masten zijn geschilderd, nu de draad aan 1 mast voor, een kleine boot maar veel werk.
 
dekje ziet er al goed uit bart , lekker rustig en ontspannen bouwen en het komt helemaal goed.
 
Ferm schip aan het worden. Die witte strepen op de romp zullen ook nog leuk worden.
 
bedankt mannen,

heb nu het touwwerk aan de mast gemaakt, echter stop ik met de weekbuild, krijg het niet af, veel te veel werk, anders ga ik haasten en gaat het toch niet, ga op mijn gemak verder met de,, Astra militarum cadian armoured fist,,

attachment.php
 
weet ik jordi maar ik loop niet weg, het is het beste, na 1 januari was ik toch verder gegaan met de ,, Astra militarum cadian armoured fist,,
 
Spijtig maar had het ergens wel verwacht.
Een zeilschip kun je gewoon niet overhaast maken, zeker niet iemand als jij die reeds verschillende mooie schepen gemaakt heeft.
Als het je een troost mag zijn: ik zal er ook niet geraken want heb deze week nog slechts één avond ter beschikking om te bouwen. Dan doen we gewoon volgend jaar verder....
 
zou inderdaad zonde zijn het prachtige werk teniet te doen door nu overhaast alles af te willen krijgen.
 
spijtig bart maar zou ze wel graag eens zien als ze af is
 
Bartje enerzijds echt jammer ...anderzijds een hele goeie beslissing ,zeker deze kit verdiend meer dan maar overhaast te gaan bouwen .Ik vind die weekendbuild heel mooi ...maar tussen Kerst en Nieuwjaar hebben vele mensen het druk en dan moet je gaan bouwen onder stress ..niet goed :nowink:
Maar ik ben er van overtuigt dat je deze ..later heel rustig zal afbouwen :)
 
ze wordt wel afgemaakt maar nu niet, hoi swa, het is een mooie tijd om zoiets te doen tussen kerst en nieuwjaar, ik krijg het niet in een week klaar.
 
He wat spijtig nu Bart,maar inderdaad is dergelijks beter om niet overhaast te bouwen,nog veel plezier ermee man. ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan