Hoofdsponsor

Anders / onbekend Kort tussendoortje

BUZZY10719

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
2.331
Ik weet niet of jullie deze kennen?

20151208_124847_zpsw4pc3jsf.jpg

Het is een variant op de digibird (dat vorig jaar in de speelgoedwinkels terecht kwam) de digiowl.
Het is een interactief speeltje dat reageert op fluiten of handgeklap. Dan fluiten ze terug of spelen ze een liedje.
Zoals jullie weten zijn we ook met roofvogels bezig en kwam ik op het idee om er eentje wat realistischer te maken.
Zo gezegd zo gedaan en de verf en de airbrush boven gehaald met dit als resultaat.

20151208_124902_zpsyhgwphf9.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mooi gedaan ;) veel beter dan het origineel
 
Een Uil om U tegen te zeggen...mooi spuitwerk 👍!

Grtz yves,
 
Kan je de tenen nog in de kleur van de bek zetten? Dat zou het meer afmaken, denk ik.
 
Daar volg ik je in Steven, toch als ik de foto bekijk.
De tenen hebben echter dezelfde grondkleur als de snavel en er is wat dessert zand over erneveld om diepte te krijgen.
Dit effect zie je echter niet op de foto en lijkt het of ze zijn enkel in het dessert zand gespoten.
Je opmerking is dus zeer terecht voort gaand op de foto.
Ga straks de uil nog eens in het echtbekijken en kan best zijn dat ik de tenen nog wat verdonker.
Bedankt voor de tip.
 
Vind het prachtig, veel beter dan het originele speeltje.
 
Veel aangenamer om naar te kijken.
Het origineel was wel echt een "Lelijk eendje" :ph34r:
 
Ik zie nu het kleurverschil ook beter, maar als ik die techniek toepas, doe ik dat gelijk over het hele model om te zorgen dat er geen delen uitspringen. Op het lichaam is dat hier niet mogelijk.
 
Bedankt mannen.

Dit is het eindresultaat geworden.

20151209_171023_zpsivovm996.jpg

Gisteren afgegeven aan de valkenier en ze waren er daar blij mee. Ook nog gelachen met de deuntjes die de uil zingt na een fluitsignaal.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan