Hoofdsponsor

1/35 Tiger I Ausf. E (Early) aan het oostfront '43 - 505 Schwere Panzer-Abteilung [wip]

bedankt voor de reacties heren.

verdere kleine update; voor zij die het interesseren er staat op youtube een video vanwege "world of tanks", een videospel, waarbij iemand in de binnenkant van de Tiger in Bovington filmt en uitleg geeft. Daar kan je op verschillende plaatsen een soort haak aan het plafond zien, die volgens mij als handvat dient om makkelijker in en uit de tank te kruipen. Ik heb deze meteen toegevoegd, alsook de "nebelkerzen" bakjes die aan het plafond bevestigd zijn.

Ik had ook gemerkt dat het visier op de linkerkant van de koepel niet juist gepositioneerd was tov de sleuf die je op de buitenkant van de tank kan zien. Heb deze er af gesneden en op de juiste plaats geplakt. Een beetje vreemd dat dat niet op de juiste plaats zit recht uit de doos, want die op de rechterkant was namelijk wél correct.

Daarna heb ik de mand gemonteerd onder de koepel op twee van de drie draag armen. De derde draagarm is tegelijk ook een bevestiging van de gunner's stoel en is verbonden met het tilt mechanisme van het kanon.

de video https://www.youtube.com/watch?v=q3JRx4PkDYg

een moment uit de video waar je zo'n handvat kan zien en het nebelkerzen bakje. Dit stuurde het afvuurmechanisme voor het rookgordijn aan.

5Aq9Di4.png

de foto's

0GoLA3K.jpg
N6hNp3X.jpg
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan