Hoofdsponsor

Anders / onbekend van mal tot schip Z576 mare-nostrum

soetkin

Well-known member
Registered
Lid geworden
30 aug 2012
Berichten
1.198
ik ben toch al een paar maanden van start gegaan met een nieuw ontwerp de Z 576 de mare nostrum daar ik aan een romp en een paar andere stukken heb kunnen kopen .
maar in het achter hooft ben ik van plan nog een paar andere schepen te bouwen zuster schepen heb ik besloten om van alle delen een mal te maken en nog een paar andere stuken bij maken voor ook een mal dat is onder tussen al gebuurd .
naar het moeder schip bij te hebben gewerkt ben ik van start ge gaan met de mal
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
na de romp bij gewerkt te hebben had ik nog twee stukken bij gemaakt voor een mal van te maken
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
attachment.php
attachment.php
attachment.php
en dat zijn dan de stukken waar een mal van gemaakt word
 
ontbreken er foto's? ik zie ze althans niet
 
nee marc ik kan ze gewoon zien hoor zij er nog mensen die ze niet zien
 
na het in smeren van het los middel dan maar een romp gemaakt sorry twee gemaakt
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
gek, andere browser geprobeerd, uit en opnieuw ingelogd, helaas nog steeds geen foto's.
Soetkin, waar staan de foto's opgeslagen ? kan ik eens in die richting gaan zoeken wat er mis is.
vgr Marc
 
ik versta het niet goed Beyond kan ze wel zien
 
Ook hier geen foto's zichtbaar helaas
 
zet er eens 1 om in JPG want ik merk dat het GIF bestanden zijn. mischien heeft dat er iets mee te maken
 
ik heb ze nu in een ander album gedaan en zal ze nu plaatsen
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
marc het zijn ale maal foto's in JPG
 
hi hi , een romp die lijkt op het water te zweven.

ziet er weer perfect uit , je hebt wel geluk gehad met het weer om deze te fabriceren.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan