Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Nature takes it all back. (schaal H0)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrArtex

Well-known member
Registered
Lid geworden
23 jan 2014
Berichten
2.896
Mijn project voor de weekbuild voor de kerstweek van 2015 is een verlaten station met een stilgevallen locomotief die staan te verkommeren. De natuur neemt terug wat haar werd afgenomen.

Dit zijn de dozen die ik er voor wil gebruiken.

attachment.jpg

De bouw van het stationnetje is ooit al eens begonnen en indien iemand daar problemen mee zou hebben dan zoek ik wel een ander project. Zo ziet het er uit.

attachment.jpg

Morgen eens kijken wat ik er nog voor nodig heb en bestellen zodat alles klaar ligt om met kerst te starten. Hopelijk krijg ik het af in een week, want ik wil het huidige niveau blijven behouden.
 
De inhoud van de doos ziet er veelbelovend uit..
Maar de loc zou ik niet gebruiken, deze zal zelden ergens blijven staan om te laten verkommeren, de wagons daarentegen wel ;)
Laat je niet verleiden om het onmogelijke te proberen, probeer dit project dan eerder te zien als een weekje technieken proberen en zien wat het uiteindelijk wordt. Wie weet leer je zo bepaalde technieken beter en vlugger toe te passen?
Veel suk6
 
Maar de loc zou ik niet gebruiken, deze zal zelden ergens blijven staan om te laten verkommeren, de wagons daarentegen wel ;)

vic-berrys-scrap-yard-leicester-train-graveyard.jpg


14968296755_b643f91391_b.jpg

istvantelek-railway-workshop-budapest-5-640x427.jpg


train-graveyard-poland-2.jpg


cimetiere-trains-16.jpg


cimetiere-trains-13.jpg


trein-maldegem-02-980x651.jpg

c224f717801297.562bf5a770502.jpg

(Educational purposes only, pictures will be deleted upon first request)
 
Het gebeurd inderdaad :8
Maar dat zijn dan meer op een soort stelplaatsen, niet zomaar aan een station in Duitsland (Duitse loc..)
Maar het kan, inderdaad ;)
 
Ik had voor de loc gekozen omdat de wagons zo lang zijn, met de loc kan ik een korter diorama maken wat gezien de beperktere tijd beter leek. Maar ik begrijp je standpunt Beyond en er valt over na te denken om de loc weg te laten en enkel sporen te leggen.

Ofwel moest iedereen snel evacueren door een kernramp of een buitenaardse aanval?
 
Laat je fantasie de vrije loop Mr.A
Wellicht geef je de loc een nieuw leven (op je dio ;))
Laat mijn geschreven woorden je niet tegenhouden (wie ben ik hé ;) )
Ik denk veel te vaak in de realiteit bij treinen, niet aan fantasie...
Verras ons zoals je de laatste tijd doet :))
 
Beste mensen,

Ik ben genoodzaakt om me terug te trekken uit de kerst-groepsbouw. Er is een ander groot project gaande die m'n volledige aandacht zal opeisen de komende weken/maanden waardoor er voor modelbouw maar bitter weinig tijd zal overblijven.
 
Dat is jammer maar je maakt ons wel nieuwschierig.
 
Er is een apart topic geopend over het andere project.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan