Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Anne bonney [DONE]

Netjes geschilderd Dirk.
 
Wauw , netjes hoor .... ik ga een tandje bij moeten steken ,vandaag gans de dag op stap , morgen oudejaar en dan nog 1 dag tot 23u59 ;) , en nog 4 figuurtjes te gaan !
 
thx als niet figuur schilder zijn ze best gelukt ;) en ik doe het nog altijd voor mijn plezier
 
Ik kan niet anders dan de rest bij treden hierin, zeer knap werk.
 
ik heb het klaar en dan ook de eind fotos er bij.

en natuurlijk ann die het kushandje gooit komt eerst

DSC04320_zps6g53wwbh.jpg

DSC04311_zpscpzfwuwf.jpg

DSC04312_zpsx1nzhhcc.jpg

DSC04314_zps6pxkcxj0.jpg

DSC04315_zpsjbgttmef.jpg

DSC04316_zpsmqrpbmxa.jpg

DSC04317_zpsdicbu9mq.jpg

DSC04318_zpsqeflh5iz.jpg

DSC04319_zpsncjdi3ty.jpg


DSC04321_zpseb3fuykc.jpg

DSC04322_zpsf8jwdedn.jpg

DSC04323_zps4dr3hrar.jpg

DSC04324_zpssweycvkh.jpg

DSC04325_zpsp7d7ds5z.jpg

DSC04327_zpsdzl1yyuq.jpg
 
Mooi dio. Krijg ik nie klaar op een weekje. Ik schilder aan 1 figuurtje al een week of 2.
 
Zeer mooi :)

Misschien nog de voetjes van de twee figuurtjes op het schavot afhalen? Of lukt het niet bij deze??
En ik zou het touw nog één keer rond de balk draaien. Anders breekt hij zijn nek als de vloer onder hem verdwijnt, en als ik juist ben, dan was hun straf om te stikken (duurt langer en werd dus als een zwaardere straf ervaren :huh: ), maar dan moet het touw iets korter zijn ;)
 
die 2 zijn tinnen figuurtjes en het word een knoei boel om ze er af te halen. het zijn de figuurtjes van crisis 2014 en 2015 en die kwamen nu van pas alleen spijtig van de ondergrond

het touw ga ik er nog een paar keer rond draaien want het lijkt inderdaat wat aan de lange kant te zijn.
van de palmboomheb ik spijtig genoeg geen fotos gemaakt hoe ik die gemaakt heb maar het zijn papieren bladeren aan een stuk ijzerdraad gelijmt en de stam is van boetseer klei gemaakt
 
knap resultaat. Proficiat dat je dit op een week verwezenlijkt hebt :)
 
Mooi eindresultaat.
Is weer eentje om te bewonderen op de ledendag.
 
Ziet er goed uit.
Maar inderdaad zoals Xavier zegt jammer van die 2 figuren.
 
Nice hoor moatje ,netjes afgewerkt :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan