Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Anne bonney [DONE]

amazone

Well-known member
Registered
Lid geworden
25 dec 2008
Berichten
4.896
Anne bonney was de meest gevreesde vrouwelijke piraat die er heeft geleeft. en heeft zelfs een stambeeld

annebonny_zpsqw4rvecg.jpg

voor de gene die ze nog niet kennen

Black-sails-clara-paget_zpsjrckjxlw.jpg

haar ken je waarschijnlijk wel uit de serie black sails

black_sails_season_2-1920x1080_zps9nt9jypc.jpg

Anne vaarde mee in de vloot van kapitein jack rackem wie waarschijnlijk de meest bekenste piratenvlag ooit had

Black%20sails%20logo_zpsodajebf8.jpg

wie nog met de vloot mee vaarde was kapitein vane
hier van links naar rechts vane jacke anne bonny

Black-Sails_zpsxrqpa883.jpg

het dio dat ik ga maken is het allerlaatste stukje van hun leven en dat is het ophangen van Vane.
Jack is nog voor Vane opgehangen en werd na zijn ophanging in een giliet gezet om andere piraten af te schrikken dit lot zal ook Vane na zijn
ophanging
beschoren zijn.

een giliet

1094248174_d3e1413eb2_zpsgdiwu80t.jpg

Anne zou normaal samen met Jack op gehangen worden maar omdat ze zwanger was en er toen in de Engelse grondwet stond dat je het leven van een ongeborene niet mocht weg nemen ontsnapte ze van de galg
hier het hele verhaal http://www.bonney-readkrewe.com/legend.html

en dan de spulletjes die ik bij elkaar gesprokkeld heb om het dio te maken

DSC04272_zpsjxkqgawv.jpg

en het plan van hoe het er uit moet gaan zien

DSC04273_zpsgcolqzua.jpg

op het dio zal Anne bonney ook nog op het strand staan om een afschijds kus te gooien naar haar geliefde kapitein zonder dat iemand het wist dat zij er bij was
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Stoeltje bij gezet, beloofd intresant te worden.

Grtx Jan
 
Ga ik zeker volgen. Ben pas begonnen met kijken naar Black Sails.
Vane is daar mijn favoriete figuur. Maar de vrouw (blijkt Anne te zijn) intrigeert me wel, voor zover ik nu zit in het seizoen speelt ze eerder een stil, mysterieus figuur :)
 
Dat zal een interessant topic worden, zal ik met aandacht volgen.
 
black sails is niet helemaal waarhijds getrouw volgens de historie , anne was 14 op het moment van de film en zou vane in die tijts periode nooit zijn tegen gekomen
 
Black Sails is een mooie serie (waarheidsgetrouw of niet).
Ik zal met veel belangstelling volgen ;)
 
Na het lezen van de tekst welke je als link hebt geplaatst (http://www.bonney-readkrewe.com/legend.html), moet ik je even op een klein foutje wijzen Amazone.
Het gaat over de vlag van Jack Rackem/
Jij schrijft:
Anne vaarde mee in de vloot van kapitein jack rackem wie waarschijnlijk de meest bekenste piratenvlag ooit had
http://i808.photobucket.com/albums/zz4/amazone4/Black sails logo_zpsodajebf8.jpg


Maar in de tekst staat:
..., with its famous skull-and-crossed-daggers flag,...

Dan zou het deze vlag moeten zijn:
attachment.png

Niet dat ik meen meer te weten dan jij, maar mocht je het in je dio willen verwerken zou het wel iets zijn waar anderen over kunnen discusiëren/vallen ;)
 
nee hoor ik weet er ook niet alles van en heb de vlag genomen die ze in black sails gebruiken.
maar toch bedankt om er op te wijzen want wou de vlag ook maken ;)
 
Veel plezier ermee Dirk.
 
ga er aan beginen :) eerst de ondergrond maken van het dio zo dat et kan drogen tegen morgen van avond volgen de eerste foto s ;)
 
Gruwelijk maar toch weer leuk om eens te volgen
succes
Marc
 
Prachtige Topic van wat een legende ...echt iets voor u Dirk :D.....succes man
 
attachment.php
[/IMG]

eerste stapjes voor vandaag , heb de hele berg ingesmeert met gips en ga hem daarna bekleden :laugh:
 
hier is ook al goed gewerkt. Mooie basis
 
Goed begin Dirk.
Het blad dat eronder ligt, geeft dit de verdeling van het dio weer?
 
Hola, een dio erbij :) , lijkt me leuke opstelling !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan