Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw REBEL wannabee '68 Corvette L88 Racer (1/24) [DONE]

Beyond

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
12.030
Dit wordt mijn inschrijving voor de weekbuild:
attachment.jpg

Ik ga er wel een andere versie van maken, geen "Rebell" uitvoering :nowink:
Deze doos heb ik aangeschaft voor de decals, en met deze weekbuild kan ik dus de wagen ook gebruiken die bij de decals zit :laugh:

Zo, het topic is gestart, nu nog informatie gaan verzamelen en eens zien welke kleur ik de body zal geven :D
 
Ik heb een , naar mijn mening, mooie uitvoering gevonden welke ik wel wil proberen.
Maar....., is er iemand van de auto bouwers die restjes decals heeft van die reclame op deze wagen (of iets gelijkaardig?):

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik wil uiteraard een (kleine ;) ) vergoeding betalen voor de decals, en natuurlijk neem ik de verzendkosten op mij :8 ;)
 
Een Ferrari-logo op een Corvette, op die plek, kan écht niet. Dat zouden ze bij Race Engineering Development toch moeten weten. ;)

Ik las er dit over.

Verder leuke opdruk.
 
Veel plezier met deze mooie wagen B.
 
Toch een serieuze uitdaging he Beyond,alvast veel plezier aan deze pracht wagen.
 
Veel plezier straks met je Corvette ;)
 
En hoe gaat het met de Corvette zijt ge al goed bezig ?
Marc
 
Merci makkers :)

Coachke, ik moet er nog aan beginnen :wall:
 
Maakt niet uit he het is toch een racewagen je zal ze allemaal met zoiets wel kunnen inhalen he
Marc
 
Deze is een kolfje naar uw hand Beyond :wub::wub:.....succes man
 
Coachke, of ik ga inhalen weet ik niet, Er doen nog enkele Ferrari's mee, en da zijn ook rappe zulle... maar we zijn gestart, das al een goed begin ;)

Spaander, niet mijn comfort zone, maar ik doe het om een doos minder in voorraad te hebben :laugh:.

Zo, direct enkele foto's van de gedane werken tot nu toe. Wat ik nog kwijt wil over de kit: Weinig opkuiswerk, enkel de naden opschuren. Verder zijn de details aan de binnenkant niet zo waarheidsgetrouw, maar voor mij maakt het niet zoveel uit. Ik bouw deze zo goed als RUDD. De motor zal waarschijnlijk ook niet opgesmukt worden, aangezien ik niet van plan ben om de motorkap open te zetten... Maar dat zien we wel onderweg..

-foto-
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
En hij is ook gestart :p
ga je de motor nog een kleur geven?
 
Haha Beyond veel plezier man,word wel een mooie hoor zeker weten.
 
Merci mannen :)

Ja Jordi, momenteel is de helft van de motor reeds in kleur (ook al ga je er waarschijnlijk niets meer van zien?)
Maar liever wel schilderen nu het nog makkelijk kan, dan achteraf merken dat er toch een deeltje zichtbaar is en er niet meer bij kunnen om te schilderen...
 
Ziet er al goed uit.
Je zal wel voorzichtig moeten schilderen zodat je niet op het chroom zit.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan